منتخبان ششمین دوره شورای شهر نیشابور مشخص شدند

معاون استانداری و فرماندار نیشابور آرای منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر نیشابور را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قامتی اظهار کرد: از مجموع ۸۳ هزار و ۵۵۳ رأی، محمد کاظم صادقی با ۱۴ هزار و ۶۴۱ رأی، سید مؤمن حسینی با ۱۳ هزار و ۵۷۳ رأی، احمد همت‌آبادی با ۱۲ هزار و ۱۴۶ رأی، سعید نیرآبادی با ۱۰ هزار و ۸۸۶ رأی، احمد همت‌آبادی با ۹۶۱۸ رأی، داوود کمیلی‌پور با ۹۴۴۰ رأی، سید رضا کراری با ۸۹۷۴ رأی، احسان مرآتی با ۸۸۵۰ رأی و حبیب الله بتویی با کسب ۷۰۹۱ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر نیشابور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین اعضای علی‌البدل نیز به ترتیب علی اکبر شکیبا با ۵۷۷۴ رأی، امین هنر بخش با ۵۳۳۶ رأی، محمد حسین هنر بخش با ۵۰۲۹ رأی، حسن شاملی با ۴۹۳۵ رأی، مرتضی یزدانیان با ۴۴۴۳ رأی و مجید آمارلو با ۴۴۳۰ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات شورای شهر نیشابور شناخته شدند.

قامتی درباره وضعیت نتایج انتخابات شورای شهر بار گفت: منتخبان اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بار نیز از مجموع ۱۹۳۳ رأی، سید علی اکبر رضوی با ۷۲۵ رأی، سیدمسلم رضوی با ۶۵۴ رأی، اسماعیل پارسا با ۶۲۵ رأی، سید مهدی حسینی با ۵۵۵ رأی و سید حسین حسینی با ۵۴۱ رأی بودند. همچنین سید مهدی رضوی با ۵۳۸ رأی، روح الله دامنجانی با ۵۲۰ رأی و سید حسین حسینی با ۴۶۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

فرماندار نیشابور با بیان اینکه در حوزه شهر چکنه نیز ۷۶۷ رأی صحیح قرائت شد، اظهار کرد: بر اساس نتایج شمارش آرا، هاشم مختارپور با ۴۰۰ رأی، فاطمه قشقایی با ۳۳۱ رأی، براتعلی پاک سرشت با ۳۰۵ رأی و احمد دادور با ۲۸۸ رأی به عنوان اعضای اصلی به ششمین دوره شورای اسلامی شهر چکنه راه یافتند. همچنین سجاد جعفری با کسب ۲۷۲ رأی، ابراهیم محمدی با ۲۵۸ رأی و حسن قشقایی با ۲۳۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

بنا بر گزارش روابط عمومی فرمانداری نیشابور قامتی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای اصلی شورای اسلامی شهر عشق‌آباد نیز به ترتیب مصطفی رضایی با ۴۴۵ رأی، محمدباقر عشقی با ۴۲۵ رأی، علی دهنوی با ۳۵۳ رأی، احمد سعادت آبادی با ۳۴۹ رأی و مجتبی مژدی با ۳۳۶ رأی اعلام شد. در کنار این، علی اصغر بوژآبادی با ۳۲۴ رأی، محمد عشقی با ۳۰۱ رأی و اسماعیل عشقی با ۲۸۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق‌آباد معرفی شدند.

کد خبر 501847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.