تقویت فرصت گردشگری با اجرای پروژه باغ ایرانی در شیراز

شهردار شیراز گفت: امروز شنبه ۲۹ خرداد، هفته جدید و نخستین روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را با بازدید از روند اجرایی پروژه باغ ایرانی واقع در بولوار امیرکبیر نبش بزرگراه مهندسین آغاز کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در اینستاگرام خود نوشت:

"مردم خوب شیراز، سلام
امروز شنبه ۲۹ خرداد، هفته جدید و نخستین روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را با بازدید از روند اجرایی پروژه باغ ایرانی واقع در بولوار امیرکبیر نبش بزرگراه مهندسین آغاز کردم.

معتقدم سازندگی شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان ورای فضای انتخاباتی این روزها باید ادامه پیدا کند و از این رو بازدید میدانی و نظارت بر روند اجرایی پروژه‌های مختلف شیراز به صورت مستمر و قوی ادامه خواهد داشت تا پروژه‌ها با سرعت و کیفیت قابل قبولی اجرا شود. هم اکنون در نقاط مختلف شهر شیراز پروژه‌های متعددی نظیر خط دو مترو، بزرگراه شهید سلیمانی، پردیس سینمایی جوان، پردیس تئاتر نصر، تقاطع مدافعان سلامت، پیاده راه احمد بن موسی (ع)، پیاده راه استاد شجریان، فضاهای شهری مختلف مثل نارنجستان، باباکوهی و فاخته، بهسازی و کفسازی گذرهای تاریخی و … توسط شهرداری شیراز در حال احداث است که گزارش بازدید از آنها را نیز اعلام خواهم کرد.
باغ ایرانی به مساحت ۱۰ هکتار، با الگوگیری از طراحی باغات ایرانی و با دارا بودن هزار متر آبنما، کوشک میانی، گالری ورودی، فضای سبز غنی و … در حال احداث است و یک فرصت گردشگری جدید را برای شهر شیراز به ارمغان می‌آورد. "

تقویت فرصت گردشگری با اجرای پروژه باغ ایرانی در شیراز

کد خبر 501826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.