پنجمی مس کرمان در هندبال باشگاه‌های آسیا/ صادقی برای سومین بار بهترین بازیکن شد

تیم هندبال مس کرمان با برتری مقابل نماینده میزبان در رده پنجم رقابت‌های جام باشگاه‌های مردان آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، تیم هندبال مس کرمان در آخرین دیدارش در جریان رقابت‌های جام باشگاه‌های مردان آسیا مقابل المظهر عربستان به میدان رفت که این بازی با حساب ۳۲ بر ۲۹ به سود مس کرمان به پایان رسید. مس کرمان با این برد در جایگاه پنجم جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفت. افشین صادقی برای سومین بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تیم مس کرمان در این مسابقات با سه برد مقابل الوحده عربستان، اوزبک ازبکستان و القطن و دو شکست مقابل الکویت و الدحیل با ۶ امتیاز در رده سوم گروه B ایستاد و از صعود به جمع چهار تیم نخست بازماند او در دور این دور با برتری مقابل المظهر در رده پنجم این مسابقات قرار گرفت. این اولین حضور مس کرمان در مسابقات جام باشگاه‌های مردان آسیا بود.

تیم مس کرمان با ترکیب امید سرپوشی، ابوالفضل لطفی، سعید برهانی، امین کاظمی، وحید صادق شاه نشین، افشین صادقی، امیرحسین پسندی پور، حسین رحمتی، مسلم علی زلفی، محمدمهدی بهنام نیا، احسان ابویی، حسین جهانی، جلال کیانی، عارف طایی، یونس آثاری، سلامان بربط، مهدی بیجاری، شهاب صادق زاده در این مسابقات حضور داشت و حمید صادقی به عنوان سرمربی، محسن اخگر مدیر فنی، فرید علیمرادی و دانیال امینایی مربی، علی ایرانمنش به عنوان بدنساز این تیم را هدایت کردند.

شهاب صادق زاده، افشین صادقی (در سه بازی) و سلامان بربط از تیم مس کرمان در این دور از مسابقات به عنوان بهترین بازیکنان میدان معرفی شدند.

پیش از این تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دیگر نماینده ایران در این مسابقات با یک برد مقابل ازبکستان در رده نهم مسابقات ایستاد.

همچنین تیم السالمیه کویت که سجاد استکی ملی‌پوش هندبال ایران و عضو باشگاه سیزن رن فرانسه را در این مسابقات به خدمت گرفته بود در آخرین بازی خود مقابل الوحده عربستان ایستاد و این بازی با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

به این ترتیب رده‌بندی تیم‌های پنجم تا ۱۱ این مسابقات مشخص شد که به شرح زیر است.

رده‌بندی تیم‌های ششم تا یازدهم جام باشگاه‌های مردان آسیا:
مس کرمان ایران پنجم
المظهر عربستان ششم
الوحده عربستان هفتم
السالمیه کویت هشتم
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ایران نهم
اوزبک ازبکستان دهم
القطن یمن یازدهم

مسابقات مرحله نیمه نهایی نیز میان چهار تیم برتر امروز برگزار خواهد شد که برنامه مسابقات به شرح زیر است.

مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا:
العربی قطر - الکویت کویت ۱۸.۳۰
الدحیل قطر- النجمه بحرین ۲۰.۳۰

بیست و سومین دوره از مسابقات جام باشگاه‌های مردان آسیا از ۲۲ خرداد به میزبانی جده عربستان آغاز شد و مرحله نهایی این مسابقات دوشنبه ۳۱ خرداد انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 501780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.