پیش‌بینی بورس فردا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود در بازار فردا نیز مانند بازار روز شنبه شاهد تعادلی نسبی در سطح کل بازار، حمایت حقوقی‌ها از نمادهای بزرگ و رشد شاخص کل بین پنج تا ۱۰ هزار واحد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۳۰ خردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: در پیش بینی که برای روز شنبه انجام شده بود بیان شد که احتمال رشد شاخص کل وجود دارد اما بازار در یک سطح تعادلی خواهد بود و شاهد رشدهای پر قدرت نخواهیم بود و باید صبر کرد که نتیجه انتخابات مشخص شود.

نتیجه قطعی انتخابات هم مشخص شد، انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب قول و قرارهایی که در خصوص بازار بورس داده است، مانند پیگیری واریز مابقی منابع صندوق توسعه را به زودی عملی کند.

همچنین فعالان و کارشناسان بازار سرمایه خواستار بهبود فضای این بازار هستند، به طوری که نگاه به تأمین مالی از سمت بانک‌ها و اوراق قرضه و بدهی به سمت بازار سرمایه حرکت کند، میزان واگذاری شرکت‌های بورسی به مردم انجام شود و حجم دولت در اقتصاد کاهش یابد، واگذاری‌های با مدیریت انجام شود به گونه‌ای که از تغییرات بسیار شدید جلوگیری شود، همزمان با کاهش نرخ بهره و و افزایش میزان عرضه‌های اولیه و عرضه‌های متناسب با بازار سرمایه عمق بازار را افزایش دهیم، از اتخاذ سیاست‌هایی با نرخ‌های بهره بالا جلوگیری شود و اقدامات مناسبی برای ورود مجدد همه مردم به بازار سرمایه انجام شود.

امید است که در دوره جدید، بازار سرمایه یکی از محرک‌های قوی برای رشد و توسعه اقتصادی باشد.

پیش بینی می‌شود در بازار فردا نیز مانند بازار روز شنبه شاهد تعادلی نسبی در سطح کل بازار، حمایت حقوقی‌ها از نمادهای بزرگ و رشد شاخص کل بین پنج تا ۱۰ هزار واحد باشیم.

پیش بینی می‌شود گروه‌های بانکی، فلزی، پالایشی، سرمایه گذاری و پتروشیمی محرک رشد قیمت‌ها در بازار سرمایه باشند.

کد خبر 501726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.