اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر دامغان اعلام شد

فرماندار شهرستان دامغان گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر دامغان با اتمام شمارش آرا مشخص شد و هفت عضو اصلی و پنج نفر علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

به گزارش ایمنا، مهدی بندر آبادی افزود: هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر دامغان به ترتیب مجتبی ایمانیان با ۴۳۸۶ رأی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملأ کاظمی با ۳۹۱۴ رأی، خسرو فولادیان با ۳۵۱۰ رأی، سید محی‌الدین تقوی با ۲۹۹۷ رأی، رضا زارع زاده با ۲۹۴۵ رأی، علی زمانی با ۲۹۴۲ رأی و حسن قادری با ۲۷۲۲ رأی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر دامغان معرفی شدند که به ترتیب مهرنوش عبداله زاده با ۲۵۷۱ رأی، حسین اقبالیه با ۲۴۹۹ رأی، ناصر ابراهیمی ورکیانی با ۲۴۰۲ رأی، میلاد بخشی با ۲۳۸۰ رأی و حسن کاتبی با ۲۲۹۲ رأی، هستند.

بندر آبادی اظهار کرد: در مجموع ۴۳ نفر در شهر دامغان نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بودند.

وی افزود: در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر دامغان تعداد ۲۱ هزار و ۲۵۲ رأی مصرف شد که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۸ برگ رأی صحیح بود.

فرماندار دامغان گفت: از مجموعه ستاد انتخابات و عوامل اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان که به منظور حضور پرشور مردم، تمام توان خود را به کار گرفتند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کردند، قدردانی می‌کنم.

منبع: ایرنا

کد خبر 501589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.