اسپانیا و آلمان در پی جبران اشتباهات

هفته دوم مسابقات جام ملت های فوتبال اروپا (یورو ۲۰۲۰) امشب با سه بازی حساس از گروه های ۵ و ۶ برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دوم جام ملت‌های اروپا و از گروه پنج و شش، امشب، شنبه ۲۹ خرداد ماه، چندین بازی حساس برگزار می‌شود که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

از گروه پنج، تیم ملی فوتبال اسپانیا که تحت هدایت لوئیز انریکه، در بازی نخست خودش در یورو ۲۰۲۰، با ثبت مالکیت توپ ۸۵ درصدی مقابل سوئد، رکورد خیره کننده‌ای برجای گذاشته بود، و به تساوی بدون گل رضایت داد، به مصاف لهستان می‌رود.

لهستانی‌ها هم دیدار اولشان را با نتیجه دو بر یک به اسلوواکی باخته‌اند. بازی امشب هم رأس ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران با قضاوت "دنیله اورساتو" ایتالیایی برگزار می‌شود.

میزبان این جدال، ورزشگاه "لاکارتوخا" واقع شده در شهر سویل اسپانیا است. خبر خوب برای لاروخا که هشت بازی اخیر خود را نباخته‌اند، منفی شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس و بازگشت این ستاره به ترکیب است.

سوئدی‌ها شب گذشته، جمعه، ۲۸ خرداد ماه با تک گل "امیل فورسبرگ" در دقیقه ۷۷، تیم اسلوواکی را شکست دادند تا معادلات این گروه برای صعود به مرحله بعد، سخت شود. ضمن اینکه در جدول، سوئد ۴ امتیازی و صدرنشین است، اسلوواکی ۳ امتیاز دارد و دوم است، ماتادورها ۱ امتیاز دارند و لهستان هم بدون امتیاز است.

در گروه F یا شش، در حساس‌ترین بازی امشب، پرتغال با رهبری کریس رونالدو، به مصاف آلمان آشفته‌ی یوواخیم لوو می‌رود. این دیدار که از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانز مونیخ، آغاز می‌شود را "آنتونی تیلور" انگلیسی قضاوت می‌کند.

مانشافت هفته اول را با گل به خودی هوملس به فرانسه مدعی باخت و سلسائوی اروپا هم با برتری سه گله برابر مجارها، به صدر جدول تکیه زده است.

ستاره پرتغالی‌ها که این روزها با حرکات جنجالی اش و کنار گذاشتن بطری‌های نوشابه کوکاکولا که یکی از اسپانسرهای یورو ۲۰۲۰ است، به این شرکت ضرری ۴ میلیارد دلاری زده و از سوی مقامات یوفا تهدید شده است، دو گل به مجارستان زده تا حالا فقط ۳ گل با رکورد ۱۰۹ گل اسطوره فوتبال ایران در عرصه ملی فاصله داشته باشد.

در طرف مقابل آلمانی قرار دارد که شرایط خوبی ندارد و بعد از شکست برابر خروس‌های دشان، دوست ندارد همانند جام جهانی ۲۰۱۸ با نتایج اسف‌بار، از این تورنمنت حذف شود و لوو به کارش پایان دهد، آنها این را هم باید بدانند که یاران کریس، در هفت بازی اخیر خود طعم شکست را نچشیده‌اند.

و اما بازی سوم امشب (به لحاظ حساسیت)، که زودتر از سایر دیدارها سوت آغازش زده می‌شود، مابین فرانسه و مجارستان است. این مسابقه را که "مایکل اولیور" انگلیسی قضاوت می‌کند، در ورزشگاه "پوشکاش آره‌نا" و ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

تیم دشان در ۵ بازی اخیر خود شکستی تجربه نکرده و دیدار اولش را هم با خواباندن مچ یوگی‌لو شروع کرده است. این تیم آنقدر مهره تأثیر گذار و ستاره در ترکیبش دارد که مدعی کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ به حساب می‌آید.

کد خبر 501511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.