استاندار اصفهان: مُر قانون را رعایت می‌کنیم/حافظ تک تک آرا مردم هستم

استاندار اصفهان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این اطمینان را به مردم می‌دهیم که حافظ تک تک آرا و اعلام نتایج باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امشب- جمعه ۲۸ خردادماه- در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جهت آرامش مردم برای حضور در صحنه انتخابات، تلاش‌های زیادی انجام شد و سعی کردیم امانت‌داران خوبی برای آنها باشیم.

وی افزود: با تمهیدات انجام شده به مردم قول صادقانه می‌دهیم که وظیفه شرعی، ملی، دینی، اخلاقی و قانونی را انجام داده و مُر قانون را رعایت کنیم. با تمهیدات اندیشیده شده این اطمینان را به مردم می‌دهیم که حافظ تک تک آرا و اعلام نتایج باشیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل خاص و حادی در فرایند برگزاری انتخابات به وجود نیامده و انتخابات در فضای امن و آرامش آسایش برگزار شده است، گفت: البته در ساعات آغازین رأی‌گیری بر سر کارت‌های رأی، مشکلاتی به وجود آمد که در اسرع وقت برطرف شد.

رضایی ادامه داد: با نگاه به سامانه جامع انتخابات دریافتیم که همه شعب بدون هیچ مشکلی فعال بوده و چنانچه مسائل جزئی وجود داشته باشد با هماهنگی اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: تا وقتی مردم باشند، رأی‌گیری ادامه خواهد داشت؛ البته ساعت خاصی برای آن مشخص می‌شود. چنانچه اعضای شعب اخذ رأی در شهرستان اعلام کنند که دیگر کسی برای رأی دادن مراجعه نکرده با هماهنگی هیئت نظارت موضوع را صورتجلسه کرده و با تأیید فرمانداران، خاتمه رأی‌گیری را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود نداشته است، گفت: از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به ویژه صدا و سیما که در به تصویر کشیدن این رویداد مهم تاریخی تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 501448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.