عرف: شعب اخذ رای سیار در کنار شعب ثابت مستقر شود

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان این‌که روند رای‌گیری به خوبی در سراسر کشور در حال انجام است، گفت: فرمانداران و استانداران سراسر کشور به خصوص در استان‌های جنوبی در شعب اخذ رای که با ازدحام جمعیت همراه است، حتما شعب سیار را در کنار شعب ثابت مستقر کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف با بیان اینکه شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات هستیم؛ اظهار کرد: امیدواریم روند انتخابات به خوبی پیش برود و همانطور که مردم کشورمان از صبح امروز مشارکت خوبی داشتند، عصر امروز هم مشارکت با شور و شعف بیشتری ادامه یابد.

وی تصریح کرد: فرمانداران و استانداران سراسر کشور به خصوص در استان‌های جنوبی در شعب اخذ رأی که با ازدحام جمعیت همراه است، حتماً شعب سیار را در کنار شعب ثابت مستقر کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هیچیک از عوامل شعب، حق دخالت در امور فرایند رأی‌گیری و سوال در خصوص اینکه فرد در کدام انتخابات شرکت می‌کند را ندارند، تاکید کرد: اگر انتخابات در تهران است، چهار تعرفه و اگر در شهرها و استان‌های دیگر است دو تعرفه در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی در خصوص تعرفه‌های فاقد مُهر نیز گفت: باید حتماً دقت شود تا تعرفه‌ای بدون مهر نباشد و رأی مردم باطل نشود.

عرف با اشاره به شرایط کرونایی کشور و ضرورت رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: تاکنون گزارش‌های خوبی در خصوص رعایت دقیق و کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مجریان انتخابات از شعب به ستاد انتخابات رسیده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 501439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.