حجتی: با انتخابات امروز، فردای بهتری برای شهر و کشور رقم خواهد خورد

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در قانون اساسی کشور فرصتی در نظر گرفته شده تا مردم سهمی در تعیین آینده شهر و کشورشان داشته و بتوانند افرادی را انتخاب کنند که به نظریات ذهنی آنها نزدیک‌تر باشند، با این انتخاب فردای بهتری برای شهر و کشور رقم خواهد خورد.

ایمان حجتی با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اینجا در قلب اصفهان، میدان تاریخی نقش جهان شاهد مشارکت خوب شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستیم، در قانون اساسی کشور فرصتی در نظر گرفته شده تا مردم سهمی در تعیین آینده شهر و کشورشان داشته و بتوانند افرادی را انتخاب کنند که به نظریات ذهنی آنها نزدیک‌تر باشند، با این انتخاب فردای بهتری برای شهر و کشور رقم خواهد خورد.

وی افزود: همواره باید از این حق که در قانون به عنوان شهروند جمهوری اسلامی برای ما در نظر گرفته شده است، استفاده کرد، حضور مردم پای صندوق‌های رأی نیز نشان دهنده حق رأی و تعیین سرنوشت کشور است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: جریان‌ها و گروه‌های مختلف، نظرات مختلفی برای اداره کشور دارند، فرصت انتخاب این نظرات امروز پای صندوق‌های رأی در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 501387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.