مسئولان استان اصفهان در کدام شعبه‌ها رای دادند؟

مسئولان استان و مدیران شهر اصفهان از ساعات اولیه صبح امروز -جمعه ۲۸ خردادماه- با حضور در حوزه‌های رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کنار شهروندان اصفهانی برگی دیگر در تاریخ حماسه‌های این استان در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رأی‌گیری از اصفهانی‌ها در سه هزار و ۴۶۵ شعبه اخذ رأی همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت صبح امروز _جمعه ۲۸ خردادماه_ آغاز شد، بسیاری از شهروندان از ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق‌ها حضور یافتند تا از نخستین کسانی باشند که در این حماسه سیاسی نقش آفرینی می‌کنند.

در این بین اما مسئولان شهر نیز در کنار مردم حضور یافتند تا آنها نیز در سرنوشت کشورشان مؤثر باشند؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در ساعات اولیه با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردم ایران و اصفهان امروز آماده هستند تا این جشن ملی را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار کنند. از مردم استان اصفهان درخواست داریم چنانچه کسی قصد سستی کردن برای حضور در انتخابات دارد را پای صندوق‌های رأی بیاورند. لازم است مردم بدانند هر رأیی که داده می‌شود، تقویتی برای کشور بوده و هر رأیی که داده نشود به دشمن کمک می‌کند. دشمن می‌گوید نباید رأی داده شود، در صورتی که رأی ندادن در انتخابات رأی دادن به نظر دشمنان است.

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان با حضور در پای صندوق سیار ۸۲۴ رأی خود را به صندوق انداخت و اظهار امیدواری کرد که انتخابات امسال پر شور و بابرکت باشد.

ایشان در هنگام رأی‌گیری، با دعا به درگاه خداوند متعال اظهار امیدواری کردند که انتخابات پربرکتی برای ملّت ایران تحقق پیدا کند.

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم بیدار کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت چند ساله خود را رقم زده‌اند، امروز علیرغم تمام سم‌پاشی‌هایی که دشمنان کینه‌توز نظام و اسلام داشتند، دیدید که مردم هوشیار، بیدار و آگاهمان به میدان آمدند و با انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

عباس رضایی استاندار اصفهان، ظهر امروز _جمعه ٢٨ خردادماه_ با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الرسول اصفهان اظهار کرد: از ساعت ۷ صبح امروز بلافاصله بعد از دستور آغاز انتخابات شاهد حضور باشکوه مردم اصفهان در پای صندوق‌های رأی بودیم. صدای مردم در انتخابات بلند بوده و ما نیز به بلندی این صدای ملت افتخار می‌کنیم.

رضایی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی شعب‌های اخذ رأی تاکید کرد: امیدوارم مردم کمی صبور باشند تا انتخابات به خوبی برگزار شود و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی بر جای بگذارند.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان، با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) گفت: امروز روزِ تعیین سرنوشت کشور است بنابراین همه باید مشارکت کنند؛ البته حضور اصفهانی‌ها در دو شعبه میدان امام (ره) بسیار خوب بوده است، همه افرادی که شرایط انتخاب کردن را دارند باید در انتخابات شرکت کنند؛ زیرا انتخابات ریاست جمهوری تعیین حق سرنوشت کشور توسط مردم و انتخابات شوراها تعیین سرنوشت شهر به دست مردم است.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: مشارکت و حضور حداکثری را در انتخابات امروز داشته باشیم چرا که حضور حداکثری پیشرفت بیشتر کشور را به دنبال دارد.

بهروز مهدلو، مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان از ابتدایی‌ترین ساعات رأی‌گیری در صف در کنار مردم ایستاد تا در انتخابات شرکت کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا هدف اصلی از حضور در انتخابات را رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: هر کسی که رأی مردم را کسب کرد بتواند این مهم را برای آنها رقم بزند.

مهدلو افزود: روز حساسی را در پیش داریم که در پایان آن جشنی خواهیم گرفت. سرنوشت چهار سال آینده کشور در این روز مشخص خواهد شد، با انتخاب اصلح، مردم نشان خواهند داد که به سرنوشت کشورشان اهمیت می‌دهند.

کدامیک از مسئولان اصفهان تا کنون رای داده‌اند؟

طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در ساعات ابتدای رأی‌گیری با حضور در شعبه اخذ رأی پل خواجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه همکاران ما آماده حضور در انتخابات هستند، صندوق‌های سیار در بیمارستان‌ها برای همکارانی که امروز مشغول به کار بوده و همچنین برای بیماران بستری فراهم شده است، عموماً جامعه سلامت نسبت به مسائل حساس هستند.

وی به مردم توصیه کرد پیش از خروج از منزل حتماً ماسک خود را به همراه داشته باشند و تا زمان بازگشت به منزل نیز حتماً ماسک بزنند، همچنین برای کاستن از زمان توقف در شعبه‌ها حتماً لیست اسامی و کد انتخاباتی کاندیدای مورد نظرشان به ویژه شورای شهر را به دنبال داشته باشند، زیرا در شهر اصفهان که انتخابات به صورت الکترونیک انجام می‌شود حتماً باید کد نامزد را وارد کرده و در زمان حضور در شعبه نیز مردم حتماً فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا احتمال ابتلاء به کرونا کاهش یابد، انتخابات نیز در فضای باز برگزار شده اما خود مردم به رغم تذکرهای مکرر ناظران، فاصله فیزیکی را رعایت نمی‌کنند.

کدامیک از مسئولان اصفهان تا کنون رای داده‌اند؟

آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز، یکی از افرادی بود که در ساعات ابتدایی در شعبه اخذ رأی پل خواجو حضور یافت و در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی به خبرنگار ایمنا گفت: از روزهای قبل دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شعب اخذ رأی ابلاغ شده بود؛ حذف استفاده از اثر انگشت و همچنین استفاده از خودکارهای شخصی، نقش مؤثری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

وی افزود: همچنین بسیاری از شعب اخذ رأی فضای باز داشته اما در فضاهای مسقف مسئولان رأی‌گیری نیز ملزم به برقراری تهویه و باز گذاشتن پنجره‌ها تا آخرین لحظات رأی‌گیری بوده و باید از افراد مشارکت کننده، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را بخواهند.

نجیمی افزود: به نظر نمی‌رسد با رعایت این دستورالعمل‌ها، نگرانی برای رعایت مسائل بهداشتی در روز انتخابات وجود داشته باشد.

محمدرضا برکت، مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان نیز با حضور در شعبه اخذ رأی پل خواجو اظهار کرد: امروز حماسه‌ای دیگر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد به طوری که از ساعات ابتدایی امروز شاهد صف‌های طولانی در شعب اخذ رأی بودیم؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات واجب شرعی است.

وی با بیان اینکه با وجود گرمای هوا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ستودنی است، گفت: در هیچ دوره‌ای همچون امروز شاهد نبودیم که به رغم سم‌پاشی و تخریب‌هایی که برای منصرف کردن مردم از انتخابات انجام شد، مردم پر شور در انتخابات شرکت کنند، انتخابات شوراهای اسلامی شهر که پارلمان محلی بوده و آینده شهر اصفهان را رقم خواهد زد بسیار مؤثر است بنابراین از مردم خواهشمندیم که علاوه بر ریاست جمهوری در انتخابات شوراها نیز شرکت کنند.

کدامیک از مسئولان اصفهان تا کنون رای داده‌اند؟

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان، با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: فکر می‌کنم تمام مردم اصفهان اینجا در مسجد شیخ لطف‌الله حضور پیدا کردند به طوری که صف مردمی را که امروز در حوزه رأی‌گیری دیدم در دوره‌های قبلی مشاهده نکرده بودم. خدا را شکر می‌کنم مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و مردم اصفهان همیشه در صحنه هستند. امروز خیلی خوشحالم و غیر از این نیز از مردم اصفهان و ایران انتظار نبود. مطمئنم در تمام کشور اوضاع در حوزه‌های رأی‌گیری به همین ترتیب خواهد بود.

مرتضی طهرانی، معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان، نیز با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: انتخابات یکی از پایه‌های اصلی جمهوریت نظام است و همواره باید پایدار و قوی بماند.

وی تصریح کرد: برنده یا بازنده بودن در انتخابات ملاک نیست، در واقع مردم باید احساس کنند کاملاً در انتخاب مدیران و مسئولان کشور خود نقش دارند و این نقش آنها به خوبی دیده می‌شود اگر این احساس به رأی دهندگان دست دهد انتخابات به نتیجه خوبی می‌رسد و مشارکت هم خوب خواهد بود.

کدامیک از مسئولان اصفهان تا کنون رای داده‌اند؟

ایمان حجتی، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان نیز با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) به خبرنگار ایمنا گفت: اینجا در قلب اصفهان، میدان تاریخی نقش جهان شاهد مشارکت خوب شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستیم، در قانون اساسی کشور فرصتی در نظر گرفته شده تا مردم سهمی در تعیین آینده شهر و کشورشان داشته و بتوانند افرادی را انتخاب کنند که به نظریات ذهنی آنها نزدیک تر باشند، با این انتخاب فردای بهتری برای شهر و کشور رقم خواهد خورد.

وی افزود: همواره باید از این حق که در قانون به عنوان شهروند جمهوری اسلامی برای ما در نظر گرفته شده است، استفاده کرد، حضور مردم پای صندوق‌های رأی نیز نشاندهنده حق رأی و تعیین سرنوشت کشور است.

محمدعلی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با حضور در شعبه اخذ رأی میدان نقش جهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با وجود فشارها و مشکلات جدی اقتصادی امروز مردم در این انتخابات حضور یافته‌اند، اظهار کرد: امروز روح حاج قاسم سلیمانی در صف‌های رأی شاهد و ناظر است و مردم به عشق شهدا و مقام معظم رهبری و برای تداوم راه حاج قاسم پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند.

وی افزود: حضور مردم در شعب اخذ رأی در نقاط مختلف شهر نشان می‌دهد که امسال عشق مردم برای حضور در انتخابات و به نوعی اخلاص آنها بیشتر است.

کد خبر 501347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.