استاندار اصفهان: شاهد مشارکت خوبی از استان اصفهان هستیم

استاندار اصفهان گفت: مردم اصفهان که حضور پرشوری را در انتخابات داشته اند به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند و طبق آخرین آمار، شاهد مشارکت خوبی از استان هستیم؛ امیدوارم این شور مردم تا ساعات پایانی شب ادامه داشته باشد و خداوند مصلحت نظام را مقدر کند.

عباس رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: انتخابات همواره به عنوان حق شهروندان تلقی می‌شود و در سرنوشت کشور تأثیرگذار است؛ بر همین اساس به عنوان تکلیفی سیاسی و صدای ملت است.

وی افزود: صندوق انتخابات نماد دموکراسی و تعیین سرنوشت کشور بوده و یکی از راه‌های حل مشکلات کشور، شرکت در انتخابات است. اگر رئیس جمهور با رأی بالا انتخاب شود، می‌تواند در چانه زنی‌های بین‌المللی بهتر از حق مردم نمایندگی و به اعتبار و استقلال کشور نیز کمک کند و مشکلاتی مانند تأمین واکسن و برداشتن تحریم‌ها را برطرف کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم اصفهان که حضور پرشوری را در انتخابات داشته‌اند به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند و طبق آخرین آمار، شاهد مشارکت خوبی از استان اصفهان هستیم؛ امیدوارم این شور مردم تا ساعات پایانی شب ادامه داشته باشد و خداوند مصلحت نظام را مقدر کند.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد مردم در شعب اخذ رأی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

کد خبر 501311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.