استاندار اصفهان: بابت کندی روند رأی‌گیری در ساعات اولیه از مردم عذر خواهی می‌کنم

استاندار اصفهان گفت: بابت کندی روند رأی‌گیری در ساعات اولیه از مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم؛ زیرا یک هزار و ۱۱۴ شعبه نیاز به اینترنت داشتند و این امر روند انتخابات را کند کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی استاندار اصفهان ظهر امروز _جمعه ٢٨ خردادماه_ با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الرسول اصفهان اظهار کرد: از ساعت ۷ صبح امروز بلافاصله بعد از دستور آغاز انتخابات شاهد حضور باشکوه مردم اصفهان در پای صندوق‌های رأی بودیم. صدای مردم در انتخابات بلند بوده و ما نیز به بلندی این صدای ملت افتخار می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برای اولین بار در دو شهر اصفهان و شاهین شهر انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، در ساعت اولیه شروع فرایند انتخابات، برخی شعب به دلیل سرعت پایین اینترنت با کندی روند رأی‌گیری مواجه بود؛ این موضوعات با تلاش صورت گرفته و ارزیابی در سطح استان، در حال حاضر رفع شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: بابت کندی روند رأی‌گیری در ساعات اولیه از مردم اصفهان عذر خواهی می‌کنم؛ زیرا یک هزار و ۱۱۴ شعبه نیاز به اینترنت داشتند و این امر روند انتخابات را کند کرده بود.

رضایی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی شعب‌های اخذ رأی تاکید کرد: امیدوارم مردم کمی صبور باشند تا انتخابات به خوبی برگزار شود و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی بر جای بگذارند.

کد خبر 501292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.