منتظری: گزارشی از مسائل امنیتی در انتخابات دریافت نشده است

دادستان کل کشور با بیان اینکه تاکنون گزارشی درباره مسائل امنیتی در حوزه‌های رأی گیری دریافت نکرده‌ایم، گفت: امیدواریم تا پایان ساعت رأی گیری حادثه‌ای رخ ندهد و مردم بتوانند در آرامش کامل، آرای خود را به صندوق بیاندازند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در سخنانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز برای ملت ایران روز بسیار ارزشمند و مبارکی بود. بر اساس گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم استقبال تا به حال خوب بوده و امیدواریم تا پایان ساعات رأی گیری، آنهایی هم که حضور پیدا نکرده‌اند حماسه دیگری بیافرینند.

دادستان کل کشور افزود: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد و از طرف دیگر مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود مساله قطع سیستم بوده است که در ابتدای ساعات اولیه رأی گیری مقداری برای مردم عزیز مشکل ایجاد کرد.

منتظری ادامه داد: امیدواریم تا پایان ساعت رأی گیری حادثه‌ای رخ ندهد و مردم بتوانند در آرامش کامل، آرای خود را به صندوق بیاندازند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (شش حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (چهار حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه_ ۲۸ خردادماه در حال برگزاری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رأی اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت هفت صبح جمعه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رأی تا ساعت دو بامداد شنبه وجود دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 501254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.