چنگیز: رعایت فاصله فیزیکی در شعب اخذ رای ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در زمان حضور در شعبه نیز مردم حتماً فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا احتمال ابتلاء به کرونا کاهش یابد، انتخابات نیز در فضای باز برگزار شده اما خود مردم به رغم تذکرهای مکرر ناظران، فاصله فیزیکی را رعایت نمی‌کنند.

طاهره چنگیز صبح امروز _جمعه ۲۸ خرداد ماه در ساعات ابتدای رأی‌گیری با حضور در شعبه اخذ رأی پل خواجو در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وظیفه هر ایرانی که پیش از این به جمهوری اسلامی رأی داده این است که هم چنان از این جمهوریت دفاع کند.

وی افزود: همه همکاران ما آماده حضور در انتخابات هستند، صندوق‌های سیار در بیمارستان‌ها برای همکارانی که امروز مشغول به کار بوده و همچنین برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها فراهم شده است، عموماً جامعه سلامت نسبت به مسائل حساس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به مردم توصیه می‌شود پیش از خروج از منزل حتماً ماسک خود را به همراه داشته باشند و تا زمان بازگشت به منزل نیز حتماً ماسک بزنند.

چنگیز افزود: همچنین برای کاستن از زمان توقف در شعبه‌ها حتماً لیست اسامی و کد انتخاباتی کاندیدای مورد نظرشان به ویژه شورای شهر را به دنبال داشته باشند، زیرا در شهر اصفهان که انتخابات به صورت الکترونیک انجام می‌شود حتماً باید کد نامزد را وارد کنند.

وی ادامه داد: در زمان حضور در شعبه نیز مردم حتماً فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا احتمال ابتلاء به کرونا کاهش یابد، انتخابات نیز در فضای باز برگزار شده اما خود مردم به رغم تذکرهای مکرر ناظران، فاصله فیزیکی را رعایت نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تعداد زیاد جمعیت در ساعات اولیه رأی‌گیری گفت: پیش بینی می‌شود تا ظهر که هوا گرم‌تر می‌شود خلوت تر شده و رعایت پروتکل‌ها نیز آسان‌تر باشد.

کد خبر 501243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.