مقتدایی: اصفهان می‌تواند به همه کشور کمک کند و به پیشرفت‌های زیادی برسد

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اصفهان گفت: استان اصفهان در میانه کشور به عنوان شاه راهی ارتباطی تلقی می‌شود که در عرصه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و فرهنگ و هنر دارای پتانسیل است؛ اگر این ظرفیت‌ها به فعل تبدیل شود، این استان می‌تواند به همه کشور کمک کند و به پیشرفت‌های زیادی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی صبح امروز - جمعه ٢٨ خردادماه- در نشست خبری ستاد انتخابات استان اصفهان ضمن قدر دانی از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات اظهار کرد: استان اصفهان از استان‌های پیشگام در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده و ظرفیت‌های عظیم این استان با انتخاب صحیح می‌تواند بهتر به منصه ظهور می‌رسد.

وی افزود: استان اصفهان در میانه کشور به عنوان شاه راهی ارتباطی تلقی می‌شود که در عرصه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و فرهنگ و هنر دارای پتانسیل است؛ اگر این ظرفیت‌ها به فعل تبدیل شود، این استان می‌تواند به همه کشور کمک کند و به پیشرفت‌های زیادی برسد.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: مردم استان اصفهان می‌توانند به نمایندگان کمک کنند تا با دستی پرتر مطالبات آن‌ها را از دولت آینده مطالبه کنند.

مقتدایی ادامه داد: حضور من در هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان از ابتدای شکل‌گیری مراحل انتخابات مستمر بوده و امروز نیز با تمام توان در بخش نظارت در راستای صیانت از حقوق مردم تلاش خواهم کرد.

کد خبر 501234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.