استاندار: امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی باشیم

استاندار اصفهان گفت: انتخابات یعنی جشن دموکراسی که در آن مردم می‌توانند با اختیار سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند؛ بر همین اساس از تمام مردم اصفهان دعوت می‌کنم امروز در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز _جمعه ۲۸ خردادماه_ در نشست خبری ستاد انتخابات استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات اظهار کرد: قطعاً مردم اصفهان امروز صحنه‌های زیبایی را ترسیم می‌کنند و اصحاب رسانه در جهت انعکاس این لحظات بکوشند.

وی افزود: اصفهان در طول عمر انقلاب همیشه پیشگام و پیشرو بوده است؛ همان‌گونه که در مبارزه با کرونا علیرغم حضور جمعیت مسن در استان نسبت به کل کشور کمترین آمار فوتی را داشت و در بقیه صحنه‌ها مانند سیل، زلزله، جنگ تحمیلی نیز حماسه‌های بزرگ و تاریخی را خلق کرده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: امیدواریم امروز شاهد حضور گسترده مردم استان اصفهان پای صندوق‌های رأی باشیم.

رضایی تصریح کرد: از اعضای هیئت‌های نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری تشکر می‌کنم که در این مدت همکاری مناسبی را با اعضای ستاد انتخابات داشتند؛ قطعاً این همدلی کار ساز بوده است.

وی ادامه داد: همه ما قدردان نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید امانت دار رأی مردم باشیم؛ بر همین اساس از ابتدای شروع فرآیند انتخابات به اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان‌های اصفهان تاکید کردم که مر قانون را رعایت و از رأی مردم صیانت کنند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: انتخابات یعنی جشن دموکراسی که در آن مردم می‌توانند با اختیار سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند؛ بر همین اساس از تمام مردم اصفهان دعوت می‌کنم امروز در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 501229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.