تقوی: مردم باید در برابر رأی خود پاسخگو باشند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در برابر رأی خود پاسخگو باشند و لازم است با دقت تمام کاندیدای اصلح را انتخاب کنند؛ زیرا در صورتی که مردم در انتخابات اشتباه کنند، اولین قربانی عملکرد کاندیدای ضعیف، خود آنها هستند.

حجت السلام سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد «مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰» اظهار کرد: انتخابات آزمونی برای ملت است؛ زیرا میزان در صحنه بودن مردم با شرکت در انتخابات مشخص می‌شود؛ همچنین مشارکت حداکثری مردم، میزان حساسیت ملت نسبت به آینده کشور را نشان می‌دهد.

وی افزود: مشارکت در انتخابات نقش مؤثری در تعیین سرنوشت کشور دارد؛ زیرا مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت مدیریت ایران را طی چهار سال آینده مشخص می‌کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات نشانگر پیوند ملت با نظام است و قطعاً انتخابات پرشور می‌تواند استحکام پیوند ملت و نظام را مضاعف کند. حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار کشور را نمایان خواهد کرد.

تقوی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات بسیار ضروری است و باید به این نکته توجه کرد که تمامی مدیران کشور به صورت مستقیم با غیر مستقیم توسط مردم در عرصه انتخابات مشخص خواهند شد؛ زیرا مردم با انتخاب مستقیم رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان، مقامات ارشد نظام و مدیران را هم انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در برابر رأی خود پاسخگو باشند و لازم است با دقت تمام کاندیدای اصلح را انتخاب کنند؛ زیرا در صورتی که مردم در انتخابات اشتباه کنند، اولین قربانی عملکرد کاندیدای ضعیف، خود آنها هستند.

کد خبر 501219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.