انصاری: مردم با حضور در انتخابات مسیر حل مشکلات کشور را هموار کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم مردم با توکل به خدا و امید به آینده با حضور در انتخابات مسیر حل مشکلات کشور را هموار و کاندیدای اصلحی که می‌تواند کشور را از بند گرفتاری‌ها آزاد کند، انتخاب کنند.

مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد «مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰» اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای مردم ایران بوده و انتظار می‌رود مردمی که طی سال‌های گذشته برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی افزود: در حال حاضر مردم از بسیاری خلف وعده‌ها و مشکلات کشور ناراضی هستند، اما باید به این نکته نیز توجه کنند که عدم مشارکت در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه ممکن است بر شدت مشکلات می‌افزاید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امیدوارم مردم با توکل به خدا و امید به آینده با حضور در انتخابات مسیر حل مشکلات کشور را هموار و کاندیدای اصلحی که می‌تواند کشور را از بند گرفتاری‌ها آزاد کند، انتخاب کنند.

انصاری خاطرنشان کرد: قطعاً دشمنان برون مرزی ایران با چهره دلسوزی از پشت به مردم خنجر می‌زنند. لازم است با امید به آینده کشور و فرزندانمان تصمیم‌گیری کنیم.

کد خبر 501218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.