هیچ اتفاقی منجر به غفلت از آبادانی مشهد نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در فضای پرغوغای انتخاباتی این روزهای حاکم بر جامعه، فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای در شهر مشهد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در فضای پرغوغای انتخاباتی این روزهای حاکم بر جامعه، فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای در شهر مشهد، همچون گذشته، پرقدرت، باشتاب و بی‌وقفه در حال اجراست و ادامه دارد.

به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه رودپارک و خدا قوت به مجریان آن، از این مجموعه بازدید کردم؛ پروژه‌ای که از حیث اثرات زیست‌محیطی و ایجاد فضای اجتماعی برای شهروندان، اتفاقی بی‌نظیر و بسیار ارزشمند خواهد بود.

این عزم و همیت ستودنی بدنه مدیریت شهری مشهد، در دوره شورای پنجم نشان می‌دهد که ما همچنان، تا آخرین لحظه به عهد خود با مردم فهیم و قدرشناس مشهد پایبند هستیم و هیچ اتفاق و رویدادی، حتی انتخابات پیش‌رو، موجب غفلت از عمران و آبادانی شهر نمی‌شود.

با تلاش‌های مجدانه پیمانکاران و مجریان پروژه و عزم مدیران شهرداری مشهد به خصوص معاون محترم عمران، حمل و نقل و ترافیک، پروژه ارزشمند رودپارک در کال چهل‌بازه ظرف سه هفته آینده در اختیار شهروندان عزیز مشهدی قرار می‌گیرد و شاهد خدمت ماندگار و مانای دیگری از مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم خواهیم بود"

کد خبر 501076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.