با ترازو عدالت را میهمان خانواده‌ی خود کنید

اگر حتی یک بار برای مسائل حقوقی در گوگل جستجو کرده باشید، تقریبا غیر ممکن است ترازو را در میان انبوه اطلاعات ندیده باشید.

ترازو یک پلتفرم حقوقی است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ ایده‌ی آن مطرح شد. این تیم، متشکل از وکلا، مشاورین و حقوق‌دانانی است که گرد هم آمده تا با ارائه‌ی جدیدترین راه ‌حل‌ها به بررسی و حل مشکلات حقوقی افراد بپردازند.

هدف از تشکیل این بستر، آگاه سازی هرچه بیشتر افراد با حقوقیست که اطلاع از آن مانع پایمال شدن حقشان می‌شود.

با ترازو آشنا شوید

همانطور که پیش‌تر گفتیم، ترازو یک بستر ارائه‌ی هوشمند خدمات است که اولین بار ایده‌ی آن در سال ۱۳۹۵ مطرح شد. بلافاصله پس از آن تحقیقات بازار و نیازمندی‌های مخاطبان آغاز و تیم‌های مختلف در آن شروع به کار کردند. در بهمن ۱۳۹۷ به همت و تلاش برخی از وکلای متخصص و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح ایرانی، ترازو به جامعه معرفی شد. این بستر خدماتی از آن زمان به بعد، با همکاری متخصصان کوشید تا خدمات هوشمند خود را به کاربران ارائه دهد.

خدمات ترازو چیست؟

تمام تلاش ترازو این است که خدمات خود را در زمینه‌های گوناگون به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه دهد. خدمات نوین و باکیفیت ترازو به مشتریان به شرح زیر است:

۱ - ارائه‌ی مشاوره حقوقی تخصصی و تنظیم قرارداد  به صورت آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین یک خدمت جدید است که توسط آن کاربران از راه دور و تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند اطلاعات خود را ثبت و نسبت به دریافت پاسخ اقدام نمایند. شرایط سخت کرونایی، رفت و آمدهای پرهزینه و کمبود وقت، نیاز به مشاوره‌ی حضوری را کمرنگ و مشاوره‌ی آنلاین را بسیار ارزشمند ساخته است. بدیهیست در چنین شرایطی استفاده از یک پلتفرم حقوقی آنلاین برای مشاوره و دریافت دیگر خدمات، یک راه حل اساسی و سریع برای رسیدن به حقوق طبیعی افراد است. خدمات مشاوره حقوقی ترازو را می توانید در

https://etarazoo.com/مشاوره-حقوقی-آنلاین/ مطالعه کنید.

۲- ارائه‌ی خدماتی همچون ثبت برند و شرکت

مباحث مربوط به ثبت برند و شرکت، یکی از زیرشاخه‌های مهم حقوق مالکیت فکری است. همکاران ترازویی، علم وسیعی در چنین اموری دارند و می‌توانند مشکلات مربوط به آن را در اسرع وقت حل و فصل نمایند.

۳- ارائه‌ی خدمات حقوقی به کسب و کارها و استارتاپ‌ها

ارائه‌ی خدمات حقوقی به شرکت‌ها و استارتاپ‌ها یکی از خدمات ویژه‌ی ترازو است. در صورت تمایل، افراد پس از درخواست در این زمینه به واحد بازاریابی و فروش ارجاع داده می‌شوند. پس از بررسی و توافق‌های لازم بین شرکت و مجموعه‌ی مورد نظر، مشاوره‌های لازم ارائه خواهد شد.‌

۴- معرفی مشاوران و وکلای رسمی به مشتریان

مسائل حقوقی گاه آنقدر پیچیده و سخت می‌شوند که خیلی از افراد مجبور هستند از حقوق خود صرف نظر کنند. وجود افراد مطلع و زبده در این زمینه و معرفی آنها به مشتریان، کمک بزرگی در رسیدن حق به حق‌دار خواهد بود.۵- خدمات حقوقی خانواده 

در اکثر موارد حقوقی مربوط به خانواده زمان زیادی طول می‌کشد تا افراد بتوانند مشکلات خود را حل کنند. ترازو با استناد به مواد قانونی و به دلیل آشنایی کامل با بندهای آن، می‌تواند در تمامی مراحل مشتریان را یاری کند و پرونده‌های آن را سریع‌تر به نتیجه برساند.

با ترازو عدالت را میهمان خانواده‌ی خود کنید

۶- پاسخ دهی رایگان به سوالات حقوقی

یکی از خدمات مهم و برجسته‌ی ترازو، پاسخ دهی رایگان به پرسش‌های حقوقی افراد است. ترازو این مورد را با هدف آگاه کردن افراد از حقوق طبیعیشان انجام می‌دهد. 

۷- تنظیم انواع اسناد حقوقی 

پس از ارائه‌ی اطلاعات اولیه و مدارک مربوطُ، هر فرد می‌تواند از خدمات تنظیم دفاعیه، قرارداد، شکوائیه و وصیت نامه برخوردار شود و نسخه‌ی الکترونیکی آن را دریافت کند.

خدمات خانواده‌ی ترازو کدامند؟

یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین بخش‌های پلتفرم حقوقی ترازو، خدمات خانواده‌ی آن است. ترازو با ارائه‌ی مشاوره‌های کاربردی و معرفی وکلای زبده تمام تلاش خود را در جهت برآورده کردن نیازهای حقوقی افراد می‌کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

۱- طلاق توافقی

اطلاع از قوانین طلاق به خصوص گرفتن طلاق توافقی، کار را برای زن و شوهر آسان‌تر کرده و موجب می‌شود تا حقوق آنها پایمال نشود. یکی از خدمات ترازو، حل مسائل مربوط به طلاق با ارائه‌ی راهنمایی‌های کاربردی توسط مشاوران حرفه‌ای است.

برای مثال، برخلاف باور عموم، برای طلاق توافقی نیازی نیست که زن حتما مهریه خود را ببخشد؛ بلکه در تمام امور مالی و غیر مالی باید به زبان مشترک برسند. این توافقات باید در حین جلسه دادرسی یا حتی پیش از آن (مراحل طلاق توافقی) به صورت سندی رسمی در دفاتر اسناد به ثبت برسد. این مورد و موارد این چنینی را تنها از طریق مشاوره با یک کارشناس خبره می‌توان حل و فصل کرد.

۲- وکیل طلاق توافقی

یکی از امور حقوقی که می‌توانید آن را به وکیل بسپارید، طلاق توافقی است. خوشبختانه تمامی امور غیر از مواردی که انجام آن جز توسط شما ممکن نیست را می‌توانید به دست یک وکیل کاربلد بسپارید. 

از آنجا که شما با قوانین و مقررات مربوط به طلاق آشنا نیستید، گاهی اوقات نیاز به اثبات و ارائه مدارک مبتنی بر دلایل خود در دادگاه خواهید داشت و بهتر است این کار را وکیل طلاق توافقی که به قوانین تسلط دارد برای شما انجام دهد. وکالت در خصوص طلاق توافقی نیاز به مهارتهایی دارد که می بایست وکیل مورد نظر در زمینه طلاق توافقی تخصص داشته باشد که آنها را می توانید در https://etarazoo.com/وکیل-طلاق-توافقی/ مطالعه کنید.

۳- وکیل حضانت

گرفتن حق حضانت فرزند با مراحل و پیچیدگی‌های خاص خود همراه است. وکیل حضانت در پلتفرم ترازو شما را از این پیچیدگی و سردرگمی خلاص و دشواری‌های آن را برای شما آسان می‌کند. وکیل حضانت به کسی گفته می شود که با تمامی قوانین حقوقی گرفتن حضانت بچه آشنایی داشته باشد و بتواند از طریق وکالت حضانت تمامی مراحل حضانت فرزند را در کمترین زمان ممکن بصورت قانونی اجرا کند.

۴- مشاوره در زمینه‌ی نحوه گرفتن حضانت بچه

مشاوران حقوقی ترازو به شما در نحوه‌ی گرفتن حضانت فرزند و مسائل حقوقی مربوط به آن کمک شایانی می‌کند. یک مشاورخبره از تمامی حقوق والدین آگاه است و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

یکی از مسائلی که مشاور حقوقی ترازو شما را نسبت به آن آگاه می‌کند این است که در صورت جدایی والدین، حق حضانت فرزند تا هفت سالگی به مادر و بعد از آن به پدر واگذار می‌شود. اگر پس از هفت سال درباره نگهداری از کودکان اختلاف وجود داشت، دادگاه با در نظر گرفتن درخواست حضانت بچه و مصلحت او، تکلیف را روشن می‌کند.

۵- وکیل مهریه

مهریه یکی از چالش برانگیزترین مسائل حقوقی مربوط به زنان است. آگاه سازی زنان و وصول مهریه از جمله خدماتیست که وکیل مهریه در پلتفرم حقوقی ترازو ارائه می‌کند.وکیل مهریه می تواند زن را در طی مراحل طلاق نسبت به وصول مهریه راهنمایی کند. او باید به تمام قوانین گرفتن مهریه و تغییرات آن آگاهی کامل داشته باشد. اطلاعات بیشتر برای گرفتن وکیل مهریه جهت وصول آن را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

چگونه از خدمات ترازو بهره‌مند شویم؟

شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن پاسخ پرسش‌های حقوقی خود را از کارشناسان ترازو دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و تماس با مشاوران پلتفرم حقوقی ترازو کافیست به وبسایت https://etarazoo.com/  مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۱۰۲۷  تماس بگیرید.

کد خبر 501068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.