زیرساخت‌های حمل‌ونقلی شهرک شهید کشوری تقویت می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری پس از اجرا به مباحث زیست محیطی کمک کرده و زیرساخت‌های حمل‌ونقلی از شهرک شهید کشوری به سمت صفه را تسریع می‌کند.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کشوری، اظهار کرد: شهرک شهید کشوری به لحاظ تعداد جمیعت و بارگذاری‌های زیاد با مشکلات تردد مواجه است که احداث تقاطع غیر همسطح در کاهش ترافیک آن بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کشوری سال گذشته بر زمین زده شد، تصریح کرد: برای این پروژه که به صورت مشارکتی احداث می‌شود، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه پس از اجرا به مباحث زیست محیطی کمک می‌کند و زمینه‌های حمل‌ونقلی از شهرک شهید کشوری به سمت صفه را تسریع می‌کند، زیرا ساکنان شهرک کشوری دیگر نیاز نیست میدان قوچانی را دور بزنند.

وی با اشاره به مشخصات پل دایرکشنال پروژه گفت: طول کل مسیر دایرکشنال ۷۵۰ متر شامل دو عدد رمپ است که ، ۱۶۰ متر طول رمپ A1، تابلیه ۱۴۰ متر، ۴۵۰ متر طول رمپ A2، عرض مسیر ۱۲ متر شامل دو لاین رفت و دو لاین پیاده رو در طرفین، تعداد ستون‌ها پنج عدد، حداکثر ارتفاع ستون از روی فونداسیون ۶.۵۰ متر، تناژ آرماتور حدود ۵۰۰ تن، مقدار بتن حدود سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب و مقدار زیرسازی حدود چهار هزار مترمربع است.

وی با اشاره به مشخصات مسیر تعریض راستگرد پروژه، اظهار کرد: طول مسیر تعریض راست گرد ۷۵۰ متر و عرض این مسیر به طور میانگین چهار تا ۱۰ متر است که مقدار زیرسازی آن حدود پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و مسیر پیاده روسازی حدود یک هزار و ۹۰۰ مترمربع است.

کد خبر 500965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.