علی‌نژاد: ووشو و کوراش می‌توانند یک اتفاق تاریخی را رقم بزنند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت و جوانان شرایط فدراسیون ووشو را مطلوب و درخشان توصیف کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به ریاست دکتر مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، به صورت وبینار در سالن استاد فارسی واقع در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع که صدیقی رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان فدراسیون ووشو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حضور داشتند، رؤسای هیئت‌های استانی به صورت آنلاین در آن شرکت کرده و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در مجمع امروز گزارش‌های مربوط به حسابرسی مالی، عملکرد فدراسیون و بازرس قانونی مورد بررسی قرار گرفت و از سوی اعضا تأیید شد. همچنین تقویم فدراسیون بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

علی‌نژاد معاون وزیر ورزش در این مجمع وضعیت ووشو را با توجه به گزارش‌های حسابرس و بازرس فدراسیون بسیار مطلوب و درخشان اعلام کرد.

وی همچنین عنوان کرد: ووشو و کوراش می‌توانند یک اتفاق تاریخی را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ رقم بزنند و نتایج خوبی به دست بیاورند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خطاب به کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در هیچ مجمعی شاهد چنین هماهنگی بین اعضای، گزارش مالی مناسب و اقدامات مفید و روبه جلویی نبوده‎ایم. فدراسیون ووشو در مسیر بسیار خوبی قرار دارد و قطعاً شاهد اخبار خوبی از این رشته ورزشی در آینده نزدیک خواهیم بود.

کد خبر 500874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.