ماسک تنفسی هوشمند ریزر چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت ریزر قصد دارد ماسک تنفسی هوشمند Project Hazel را در پاییز سال جاری عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریزر در اوایل سال میلادی جاری و هنگام برگزاری نمایشگاه CES، ماسک هوشمند خود که به نور Chroma RGB، سیستم تهویه هوا و میکروفون مجهز است را رونمایی کرد که تفاوت‌های زیادی با ماسک‌های موجود در بازار دارد و قادر است صدای کاربر را تقویت کند تا بهتر شنیده شود و دارای پوشش شفاف است تا دیگران بتوانند حالت چهره فرد را مشاهده کنند.

ماسک Project Hazel به منظور تقویت صدای کاربر به یک میکروفون و بلندگوی داخلی مجهز شده است. پوشش شفاف به کار رفته در آن نیز باعث می‌شود افراد دیگر بتوانند دهان کاربران را هنگام صحبت ببیند و ارتباط بهتر و موثرتری با آن‌ها برقرار کنند. پوشش شفاف به کار رفته در این محصول دارای قابلیت ضد مه است بنابراین نفس کشیدن کاربران مانع دید آن‌ها نمی‌شود. سیستم روشنایی Chroma RGB تعبیه شده درون این ماسک هوشمند باعث شده است جلوه بصری خاصی به آن ببخشد.

به گفته شرکت سازنده، ماسک هوشمند ذکر شده قادر است به خوبی جوابگوی نیاز کاربران باشد. طراحی زیبا و منحصر به فرد این محصول در کنار سیستم هوشمند به کار رفته در آن از جمله عوامل تأثیرگذار بر کارآمد بودن ماسک تنفسی هوشمند است. شرکت ریزر هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این ماسک ارائه نکرده است، اما به نظر می‌رسد قصد دارد تعداد محدودی از این محصول را تولید کند بنابراین افراد می‌توانند برای خرید این ماسک هوشمند به وب سایت Razer مراجعه و ثبت نام کنند.

کد خبر 500858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.