فرانسه یک- آلمان صفر / بازی بزرگ هفته اول به سود آبی‌ها

در حساس‌ترین دیدار هفته اول مرحله گروهی یورو فرانسه موفق شد در خاک آلمان برابر این تیم به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه F رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های فرانسه و آلمان در ورزشگاه فوتبال آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر فرانسه به پایان رسید.

گروه F- هفته اول

دیدار تیم‌های فرانسه و آلمان

ورزشگاه: فوتبال آرِنا (مونیخ، آلمان)

گل‌: مت هوملز (دقیقه ۲۰، گل به خودی) برای فرانسه

فرانسه: هوگو لوریس، رافائل واران، کیم‌بمپه، هرناندز، بنجامین پاوارد، کانته، رابیوت (۹۵- عثمان دمبله)، پل پوگبا، آنتوان گریژمان، امباپه و کریم بنزما (۸۹- کورنتین تولیسو)

سرمربی: دیدیه دشام

آلمان: مانوئل نویر، رودیگر، ماتیاس گینتر (۸۷- امره جان)، متس هوملس، جاشوا کیمیش، کای هاورتز (۷۴- لروی سانه)، تونی کروس، سرگئی گنبری (۷۴- تیمو ورنر)، رابین گوسنس (۸۷- کوین وولندگوندوگان و توماس مولر

سرمربی: یواخیم لو

داور: کارلوس دل سرو گرانده (اسپانیا)

شرح بازی:

فرانسه و آلمان در حالی در حساس‌ترین بازی هفته اول مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که با توجه به برد پرتغال در دیگر دیدار این گروه، این بازی حساسیت دو چندانی پیدا کرده بود. از یک طرف فرانسه، قهرمان حال حاضر جام جهانی و در سوی دیگر آلمان که میزبان این دیدار نیز به شمار می‌رفتند برای برد به زمین آمده بودند. بازی اما مطابق میل قهرمان جهان پیش رفت و تیمی که آماده‌تر بود به وضوح فرانسه‌ای بود که در همه پست‌ها ستاره داشت، آبی پوشان قبل از گذشت نیمی از نیمه نخست به گل رسیدند و در ادامه بازی هم به خوبی بازی را مدیریت کردند و جلوی خلق موقعیت توسط آلمان را گرفتند.

فرانسه که دو بار در طول نیمه دوم در شرایط آفساید به گل رسید با ارائه یک نمایش بی نقص نشان داد از مدعیان جدی قهرمانی در مسابقات این دوره یورو است.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۲۰- فرانسه) - پاس زیبای پوگبا پشت مدافعان آلمان در سمت چپ به هرناندز رسید که او بلافاصله سانتر کرد اما ضربه او در میانه راه به هوملز خورد و وارد دروازه خودی شد.

کد خبر 500828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.