دوره پنجم بی‌حاشیه‌ترین شورای شهر اصفهان بود

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم نمونه خوبی از عملکرد اصلاح‌طلبان بود و امیدواریم راه آن ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین در «تریبون آزاد با محوریت انتخابات ۱۴۰۰» که در ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهایی که در دوره پنجم شورای شهر به آن توجه شد رودخانه زاینده رود و تأمین آب برای شهروندان اصفهان بود و در این راستا مصوباتی نیز در شورای شهر تصویب شد.

وی افزود: پروژه تونل گلاب که یکی از مرغوب‌ترین آب‌ها از رودخانه زاینده‌رود را پس از تصفیه در نجف آباد، به منابع آبی می‌رساند، با کمک مدیریت شهری پیش رفت؛ به گفته مسئولان اجرای تونل گلاب، پیشرفت این پروژه مدیون پیگیری شورای شهر است و امیدواریم تا قبل پایان مردادماه به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انتقال آب از خلیج فارس یکی دیگر از راهکارها برای تأمین آب شرب اصفهان است که هزینه زیادی به آن اختصاص خواهد یافت. شهرداری نیز در کنار صنایع استان، با تصمیم شورا از بهره‌برداران این پروژه خواهد بود.

وی ادامه داد: شورای پنجم بی‌حاشیه‌ترین دوره در بین ادوار شوراهای اسلامی شهر بود و به دور از حواشی، تنها به وضع مردم رسیدگی کرد؛ با توجه به فشارهای زیادی که بر شورا تحمیل شد توانستیم موضوعات شهری را به بهترین شکل اداره کنیم و در این دوره شاهد شکوفایی اقدامات عمرانی بیش از آنچه در دوره‌های قبل اتفاق افتاد بودیم.

معین با اشاره به پروژه رینگ چهارم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ترافیک خودروهای سنگین که از شمال به جنوب حرکت می‌کردند مشکلات زیادی را ایجاد کرده و بر زندگی مردم تأثیر گذاشته بود؛ در این راستا اقدامات زیادی در گذشته شد که نتیجه‌ای نداشت اما مدیریت فعلی توانست در دوره پنجم احداث رینگ حفاظتی و بلوار فرزانگان را به نتیجه برساند و شاهد رضایت‌مندی مردم از این اقدام بودیم.

وی اضافه کرد: شورای شهر باید یکپارچه و متعهد عمل کند و خدمت‌رسان مردم باشد، شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای تشکیل چنین شورایی تلاش زیادی کرد اما شاهد رد صلاحیت‌های گسترده بودیم که امیدوارم در آینده نسبت به حل این موضوع نگاه ویژه‌ای شود. شورای پنجم نمونه خوبی از عملکرد اصلاح‌طلبان بود و امیدواریم راه آن ادامه پیدا کند و این موضوع با توجه به همت افراد حاضر در لیست اصلاح‌طلبان امکان پذیر است.

کد خبر 500827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.