اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال در اینستاگرام + عکس

بازیکنان استقلال در یک اقدام هماهنگ نسبت به مشکلات موجود در این باشگاه گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال مدت‌هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، پیش از این نیز فرهاد مجیدی در گفت و گویی به مشکلات تیم اشاره کرده و از عدم توانایی جذب بازیکن از سوی مدیران تیمش نسبت به پرسپولیسی‌ها گلایه کرده بود.

اگر چه مدیران باشگاه همیشه وعده حل مشکلات را به کادر فنی و بازیکنان داده‌اند اما هنوز در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و علاوه بر پرداخت نشدن دستمزدها باشگاه با مشکل تأمین هزینه‌های روزمره مواجه است.

تداوم این مشکلات باشگاه گویا موجب دلخوری بیشتر بازیکنان و کادر فنی شده تا جایی که امروز بازیکنان استقلال با انتشار یک متن مشترک در صفحات شخصی خود نسبت به شرایط مدیریتی باشگاه موضع‌گیری کردند.

وریا غفوری و دیگر بازیکنان این تیم با انتشار پستی مشترک در اینستاگرام نوشته‌اند: "حرف‌هایی که در سال‌های اخیر مدام تکرار شده و بازهم مجبورمان می‌کنند که تکرار کنیم: نابسامانی‌های استقلال تمام شدنی نیست. جنگ زرگری در مدیریت باشگاه استقلال تمامی ندارد. این راه که استقلال توسط مدیران و متولیانش در آن قرار گرفته، جز ناکامی برای مجموعه استقلال چیزی نخواهد داشت. دیگر رمقی نیست برای بازگو کردن کمبودهای سخت‌افزاری و غیره… اما لازم است بدانید ما بازیکنان با ذهنی خسته از مشکلات عدیده به عشق میلیون‌ها قلب آبی رو به جلو حرکت خواهیم کرد تا آخرین توان و با نهایت تعهد نسبت به این پیراهن خوش‌رنگ برای تعالی بیشتر نام بزرگ استقلال خواهیم جنگید. اما بدانید در این میدان هیچ‌وقت شرایط برابر نبوده. "

با این سبک جدید اعتراض که مدتی می‌شود در بین بازیکنان و مربیان فوتبال کشورمان به راه افتاده و آنها حرف‌هایشان را به فضای مجازی و بین هواداران می‌کشانند باید دید واکنش مدیران آبی‌ها به این قضیه چه خواهد بود و آنها برای مرتفع شدن مشکلات چه اقداماتی را برای بازیکنان و تیم بر خواهند داشت.

اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال در اینستاگرام + عکس

اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال در اینستاگرام + عکس

اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال در اینستاگرام + عکس

کد خبر 500717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.