کام شهروندان با اجرای پروژه‌های عمرانی شیرین می‌شود

نامزد شورای ششم شهر اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی می‌تواند کام شهروندان را شیرین کند و آنچه نشاط را به آن‌ها هدیه می‌دهد، بازگشایی خیابان‌ها و پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی و ترافیکی است

داریوش وکیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از ٣٠ سال در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خادم شهدا در خدمت خانواده آن‌ها بودم و از سال ٩٥ در سمت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران تا اواسط ٩٩ در این جایگاه خدمتگزاری کردم.

وی رویکرد خود به مسائل شهری را مبتنی بر نگاه‌های فرهنگی دانست و افزود: چاپ کتاب جاودانه‌های تاریخ که زندگی‌نامه شهدای گرانقدر اصفهان در آن تدوین شد، یکی از اتفاقات خوبی بود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد.

نامزد شورای ششم شهر اصفهان با بیان اینکه آمده‌ایم تا تکریم و جایگاه خانواده شهدا را در سطح والا نگه داریم، صریح کرد: به این دلیل که یک فرد اجرایی بودم، این توانمندی را در خود دیدم تا در دوره ششم گام مؤثری را بردارم چون توسعه شهروندی و توسعه پایدار شهر جز با مشارکت مردم ممکن نمی‌شود.

وی تاکید کرد: آنچه می‌تواند به مردم روحیه دهد و انگیزه را در آنان ایجاد کند، کارهای فرهنگی و عمرانی است، باید در آینده اقدامات فرهنگی برای شهروندان را با قوت بیشتری انجام دهیم.

وکیلی تصریح کرد: اکنون کارهای فرهنگی در شهر و کشور متولی زیادی دارد اما باید از این موازی کاری‌ها بکاهیم تا این امور هم افزا شود.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی می‌تواند کام شهروندان را شیرین کند و آنچه نشاط را به آن‌ها هدیه می‌دهد، بازگشایی خیابان‌ها و پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی و ترافیکی است لذا باید پروژه‌هایی نظیر مترو با جدیت دنبال شود زیرا موجب توسعه شهری خواهد شد.

وکیلی ابراز امیدواری کرد: منتخبان مردم توسعه پایدار شهری را با همت خود شهروندان در دوره ششم به اجرا برسانند.‌

کد خبر 500668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.