ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت اتوماتیک انجام می‌شود

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش گفت: در حال حاضر ثبت نام پایه‌ اول ابتدایی از اول خردادماه شروع شده و ادامه دارد، ثبت نام میان پایه‌های دوره ابتدایی هم به صورت اتوماتیک انجام می‌شود، زمان ثبت نام سایر پایه‌ها به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای همه دانش آموزان این شرایط فراهم شده که از طریق سامانه پادا ثبت نام خود را انجام دهند. اگر از طریق سامانه " پادا" ثبت نام دانش آموزان انجام نشد هیچ جای نگرانی نیست و می‌توانند به صورت حضوری ثبت نام کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خردادماه شروع شده و ادامه دارد، ثبت نام میان پایه‌های دوره ابتدایی هم به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. زمان ثبت نام سایر پایه‌ها خصوصاً پایه هفتم و دهم هم به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

محمودی اظهار کرد: تنها دانش آموزان اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم به عنوان دانش آموز ورودی هستند و سایر پایه‌ها نیازی به حضور در مدرسه ندارند و این پایه‌های ورودی هم در صورت نبود امکان ثبت نام الکترونیک می‌توانند برای ثبت نام حضوری به مدارس مراجعه کنند.

وی در خصوص شهریه مدارس گفت: در مدارس دولتی چیزی تحت عنوان شهریه نداریم و تنها موضوع کمک داوطلبانه به مدرسه مطرح است و هیچ اجباری در اخذ شهریه نیست. در تمام ۴۱ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان ستادهای ثبت نام تشکیل شده و اطلاعیه‌های اعضای ستاد ثبت نام به اضافه شماره تلفن آنها در تمام مدارس استان نصب شده و در معرض دید مراجعان است همچنین از طریق این اعضا یا از طریق درگاه اینترنتی shekayat medu.ir می‌توانند شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 500629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.