مردم با رأی به کاندیدای اصلح یعنی ابراهیم رئیسی به دنبال تغییر باشند

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) گفت: خداوند می‌فرماید «تا زمانی که مردم نخواهند تغییر ایجاد نمی‌شود.» مردم باید با رأی به اصلح یعنی ابراهیم رئیسی به دنبال تغییر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سعید محمد شب گذشته -۲۴ خردادماه- در گردهمایی حامیان ابراهیم رئیسی در اصفهان اظهار کرد: اصفهان برای ما مظهر تمدنی عظیم است. این استان دارای فرصت‌های سرشار و ظرفیت زیاد برای جوانان است که باید به ثروت برای مردم اصفهان تبدیل شود.

وی افزود: تفکر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر مبنای حکومت مردمی و بر گرفته از مبانی اسلام ناب بود. زمانی که حکمران‌ها به جای تفکر حکمرانی اسلامی، تفکر لیبرال را جایگزین می‌کنند، مردم گلایه مند می‌شوند؛ زیرا این تفکر رانتخواری و نبود نظارت از داخل را به همراه دارد. در این تفکر به تعلیم تربیت و سلامت مردم مانند یک کالا نگاه می‌کند و باعث به وجود آمدن پدیده آقازاده‌ها در کشور می‌شود. امروز برخی از افراد مدعی هستند که حاصل ژن‌های خوب هستند، در صورتی که ژن خوب ملت ایران شهید حججی‌ها هستند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) ادامه داد: در این کشور مدیران به دو دسته انقلابی و غیر انقلابی تقسیم می‌شوند. مدیری که پای صحبت مردم بنشیند مدیر انقلابی است، اما مدیرانی که تنها برای خود و هم حزبی‌هایشان کار می‌کنند غیر انقلابی هستند و ما آن‌ها را خائن به ملت تلقی می‌کنیم؛ زیرا مدیران انقلابی خادمان ملت هستند.

محمد اضافه کرد: دولت سیزدهم امروز در مقابل کوهی از مشکلات قرار گرفته است. با توجه به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رفع موانع تولید، هرساله شاهد قفل‌های فراوان بر فرآیند تولید بودیم که باعث ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود. آقایان فرض کنید FATF همین امروز مانند سایر معاهدات این هشت سال امضا شد، آیا تحریم‌های ظالمانه اجازه می‌دهد که ما از سیستم‌های بانکی دنیا استفاده کنیم؟ زمانی که تحریم‌ها مشکلات زیادی را درست کردند، پذیرفتن این معاهدات چه گشایشی برای سفره مردم ایجاد می‌کند؟

وی ادامه داد: امروز برخی با دادن کدهای غلط، مردم را نگران می‌کنند. برخی از آنها حرف از کنسرت می‌زنند تا مردم قرارداد کرسنت را فراموش کنند، در صورتی که خانم موگرینی اعلام کرد «تصور نمی‌شد تحریم‌ها تا این مقدار برای ایران مشکل ایجاد کنند» وی گفته است که «بسیاری از مشکلات ناشی از مدیریت داخلی ایران است» این موضوع همان حرف ما است، اما عده‌ای آن را انکار می‌کنند و علاقه دارند سوءمدیریت خود را بر گردن تحریم‌ها بیندازند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) خاطرنشان کرد: آقایان سال گذشته با فریب مردم را به بورس دعوت کردند، اما دولت دست در جیب مردم کرد و کسری بودجه خود را پوشش داد و امروز هم پاسخگوی عملکرد خود نیست.

محمد در واکنش به شعار مرگ بر روحانی حامیان رئیسی گفت: خواهش می‌کنم توهین نکنید؛ ما باید نقدمان را منصفانه مطرح کنیم و آقایانی هم که تریبون در اختیار دارند باید پاسخگو باشند. امروز ما در حال بصیرت افزایی مردم هستیم تا دوباره این آقایان به وین نروند و مذاکره نکنند. مردم به دنبال تعیین خدمتگزار هستند و به دنبال آقا بالاسر نیستند.

وی تاکید کرد: امروز باید مراقبت کرد که شکاف بین فقر و غنی افزایش نیابد. شماهایی که مدعی بودید عزت برای مردم به ارمغان می‌آورید و راه مذاکره با دنیا را بلد هستید، آیا مردم ایران امروز عزتمند شده اند؟ این آقایان بورس و تولید را نابود کردند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) ادامه داد: آقایانی که مدعی داشتن علم اقتصاد هستند کوچک‌ترین مسائل اقتصادی را رعایت نکردند و موجب افزایش تورم در کشور شدند. این افراد یا اقتصاد بلد نیستند یا این که به مردم خیانت می‌کنند.

محمد افزود: دولت در حوزه انرژی سالانه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند، در صورتی که فرض سیاست‌های دولت بر مبنای برقراری عدالت بود. یارانه باید نسبت به مصرف افراد تعیین شود. متأسفانه امروز تمامی قوانین ناعادلانه است. امروز آقایان تمامی آرزوهایشان را در غرب جست و جو می‌کنند، در صورتی که با داشته‌های داخلی می‌توان کارهای بزرگی برای مردم انجام داد.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروز چهره مردم را غبار غم فرا گرفته و زندگی مردم دچار ناراحتی شده است. لازم است این غم از چهره مردم زدوده شود؛ زخم‌های جامعه نیازمند مرهم فوری است. برای این کار باید حاکمیت خانه تکانی شود. متأسفانه امروز گروه‌های خاص جای مردم را تنگ کرده اند، در صورتی که مردم باید به جایگاه خود باز گردند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) ادامه داد: دولت یک میدان است و قطعاً نیازمند مرد میدان است. تنبلی امروز مردم، ما را ناراحت کرده است، اما این ناراحتی حاصل نوع عملکرد کارگزاران است. راهکار امروز کشور، افزایش اعتماد به نفس است، نه اعتماد به بیگانگان. آن کسانی که در بین مردم نیستند، درد مردم را نمی‌فهمند. ما باید تلاش کنیم دیوار بین دولت و ملت برچیده شود.

محمد خاطرنشان کرد: امروز به جای مذاکره باید برای این مردم کار کرد. باید توجه داشت که راه حل باز کردن گره مردم، آن سوی مرزها نیست؛ بلکه در داخل کشور است. آنان که مدعی مذاکره با غرب بودند، خسارت‌بارترین قرارداد تاریخ را به ارمغان آوردند و امروز به جای پاسخگویی طلبکار شده‌اند. این افراد نمی‌توانند مدعی اصلاح مشکلات باشند.

وی تصریح کرد: مردم، امروز به دنبال یافتن عزت گمشده خود هستند، چرا کارگزاران از مکتب حاج قاسم استفاده نمی‌کنند و میدان را زیر سوال می‌برند. شهید سلیمانی گفت که «اگر می‌خواهید جامعه صالح شود جامعه را به افراد صالح بسپارید.» امروز مردم باید با چشمان باز صحنه را رصد کنند زیرا ممکن است برخی در این چند روز مانده تا انتخابات فتنه‌ای را طراحی کنند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) ادامه داد: مشاهده کردید ۱۱ نفر نور چشمی، ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند و پس هم نمی‌دهند. کسانی که به اسم خصوصی سازی کارخانه‌ها را به نزدیکان خود واگذار کردند، باعث تعطیلی کارخانه‌ها شدند. خداوند می‌فرماید «تا زمانی که مردم نخواهند تغییر ایجاد نمی‌شود.» مردم باید با رأی به اصلح یعنی ابراهیم رئیسی به دنبال تغییر باشند.

محمد خاطرنشان کرد: ما باید قطار اصلی انقلاب را به ریل خود برگردانیم. تا زمانی که مردم در صحنه حضور نیابند، مردان میدان نمی‌توانند در عرصه حاضر شوند. رهبر معظم انقلاب بر دو موضوع فرد اصلح و مشارکت حداکثری تاکید فرمودند. با این مشخصات در بین کاندیداها فرد اصلح ابراهیم رئیسی است.
 

کد خبر 500603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.