لهستان یک- اسلواکی ۲/ اخراج بد موقع کار دست لهستان داد

در شبی که اولین اخراجی یورو ۲۰۲۰ ثبت شد، اسلواکی موفق به شکست لهستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه E یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های لهستان و اسلواکی در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک لهستان به پایان رسید.

گروه E- هفته اول

دیدار تیم‌های لهستان و اسلواکی

ورزشگاه: سن پترزبورگ (سن پترزبورگ، روسیه)

گل‌ها: کارول لینتی (دقیقه ۴۶) برای لهستان- شزنی (دقیقه ۱۸، گل به خودی)، میلان اشکرینیار (دقیقه ۶۹) برای اسلواکی

اخراج: کرژوویاک (دقیقه ۶۲) از لهستان

لهستان: شزنی، یان بدنارک، کارول لینتی (۷۴- فرانکوفسکی)، لواندوفسکی، کرژوویاک، ماری ریبوس (۷۴- پوچاژماتوژ کلیچ، کمیل گیلیک، بریزینسکی، پیتر زیلسنکی و کمیل یوژویک

سرمربی: پائولو سوسا

اسلواکی: مارتین دوباروکا، لوبومیر ساکا، میلان اشکرینار، توماس هوبوکان، پکاریک (۷۹- کاسچلینکیاکوب هرومادا (۷۹- هروفسکی)، یاروی کوکا، روبرت ماک، لوکاس هارسلین، آن دری دودا و مارک هامشیک

سرمربی: استفان تارکویچ

داور: اوویدیو هاتگان (روسیه)

شرح بازی:

دیدار دو تیم لهستان و اسلواکی در حالی آغاز شد که در نیمه نخست بر خلاف انتظار این اسلواکی بود که بازی را بهتر آغاز کرد و روی یک حرکت انفرادی به گل هم رسید. برتری اسلواکی با این گل تنها یک نیمه پایدار بود و لهستان که در نیمه دوم برای جبران گل خورده به زمین آمده بود تنها ثانیه‌های پس از آغاز بازی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

لهستان که در نیمه دوم بهتر از حریف بازی می‌کرد اما با اخراج کرژوویاک هافبک خود ۱۰ نفره شد تا دوباره ورق بازی بازگردد. اسلواکی نیز فرصت را غنیمت شمرد و از یک یار بیشتر نهایت استفاده را برد و دقایقی بعد از اخراج بازیکن حریف، روی یک ضربه کرنر دوباره گل زد و پیش افتاد.

تلاش لهستان در ۲۰ دقیقه پایانی بازی نیز بی ثمر بود تا دومین نتیجه دور از انتظار بازی‌های امروز با برد اسلواکی برابر لهستان رقم بخورد.

دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه بین اسپانیا و سوئد برگزار می‌شود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۸- اسلواکی) - حرکت پا به توپ انفرادی زیبای روبرت ماک از سمت راست به درون محوطه جریمه لهستان با ضربه محکم او همراه شد تا توپ پس از برخورد به شزنی دروازه بان لهستان تبدیل به گل شد.

۱-۱ (دقیقه ۴۶- لهستان) - ثانیه‌هایی پس از شروع نیمه دوم، کار تیمی زیبای بازیکنان لهستان و نفوذ به درون محوطه جریمه اسلواکی با پاس کات بک ریبوس و ضربه نهایی لینتی به گل تساوی بازی بدل شد.

۲-۱ (دقیقه ۶۹- اسلواکی) - کرنر ارسالی اسلواکی درون محوطه جریمه لهستان به اشکرینیار رسید که او پس از کنترل توپ با ضربه‌ای بدون مکث دروازه لهستان را باز کرد.

کد خبر 500585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.