نامزدهای انتخاباتی تنها در ۶ نقطه شهر تبلیغات داشته باشند

شهردار پره سر از آماده‌سازی جایگاه های تبلیغات انتخاباتی در شش نقطه این شهر خبر داد.

شهرام شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت فضای تبلیغات در شش نقطه شهر پره‌سر در مجموع ۶۰ مترمربع است که در مکان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر نصب شده است و در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات توجیهی با حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری انتظار می‌رود این افراد قانون و حقوق شهروندی را رعایت کرده و آثار تبلیغاتی خودشان را در محل‌های تعیین شده، نصب کنند.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: در ایام تبلیغات انتخابات، ۳۴ نیروی خدمات شهری شهرداری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

شهابی گفت: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه ۱۷ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.