آغاز عملیات ساماندهی میدان میوه و تره‌بار خرم‌آباد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی با قراردادی بالغ بر دو میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان، عملیات ساماندهی و بهسازی میدان میوه و تره بار را آغاز می‌کند.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی و مساعدت شهردار خرم آباد، بخش خصوصی به میدان آمد و به زودی شاهد ساماندهی میدان میوه و تره بار، این مکان مهم کسب و کار در شهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر اساس قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری که چند روز پیش در هیئت عالی سرمایه گذاری منعقد شده، سرمایه گذار بخش خصوصی با قراردادی بالغ بر دو میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان، عملیات ساماندهی و بهسازی میدان میوه و تره بار را آغاز می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: این عملیات شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، نظافت و پاکسازی، زیباسازی، بهسازی و نگهداری فضای سبز، ساماندهی ورودی میدان، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی است که مطابق با قرارداد مقرر شد حداکثر تا چهار ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: مشکلات مربوط به میدان میوه و تره بار بهارستان از مسائل و معضلات کهنه و تاریخی شهر خرم آباد است که رفع آن‌ها در همه ادوار گذشته شوراهای اسلامی مطالبه مهم اصناف این بخش همچنین شهروندان خرم آباد بوده و امیدواریم با این اتفاق به زودی شاهد رفع دائمی آن‌ها باشیم.

کد خبر 500435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.