گوشی سامسونگ گلکسی M32 چه زمانی عرضه می‌شود؟+ مشخصات و قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی M32 در تاریخ ۲۱ ژوئن در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی میان رده خود به نام گلکسی M32 را در بازار هند عرضه کند , افراد می‌توانند آن را از سایت آمازون هند نیز تهیه کنند. اخیراً اطلاعاتی در مورد این محصول ارائه شده است که نه تنها تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است، طراحی و ویژگی‌های اصلی این گوشی را نیز تأیید کرده است.

گوشی سامسونگ گلکسی M32 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت است. دوربین سلفی به کار رفته روی تاچ U شکل صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی M32 تعبیه شده است که دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری شش هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود هنوز اطلاعاتی در مورد فناوری شارژ سریع آن منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد که محصول جدید شرکت سامسونگ به پردازنده Helio G80 یا Helio G85 مجهز خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو نسخه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. قیمت نسخه اول ۲۰۵ دلار و نسخه دوم ۲۷۳ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 500415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.