نامزدهای انتخاباتی آثار تبلیغاتی را در محل‌های مشخص نصب کنند

شهردار فومن با بیان اینکه شهرداری ۲۰ نقطه را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کرده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی آثار تبلیغاتی خود را در محل های تعیین شده، نصب کنند.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که انتخابات یک حماسه ملی است، اظهار کرد: شهرداری فومن برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و جلوگیری از بروز نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری تمهیدات بسیار خوبی در نظر گرفته است.

وی افزود: شهرداری ۲۰ نقطه را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کرده که مساحت آن در مجموع بیش از ۶۰۰ مترمربع است و سازه‌ها از جنس داربست فلزی و برزنت بوده و در مکان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر نصب شده و در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گرفته است.

شهردار فومن اضافه کرد: این سازه‌های موقت تبلیغاتی طوری نصب شده تا هنگام نصب پوستر به صورت مناسب در معرض دید عموم شهروندان قرار گیرد و برای اصناف مزاحمت ایجاد نکند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری فومن برای ترغیب حضور پرشور شهروندان در انتخابات سیما و منظور شهری را با نصب المان، ریسه‌های رنگی و پرچم با موضوع انتخابات تزئین و زیباسازی کرده است.

محمدی افزود: شهرداری فومن عضو کمیته امحای ستاد انتخابات این شهرستان است و به همراه فرمانداری به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر در حال گشت زنی هستند و اگر نماینده یا طرفداران نامزدهای انتخاباتی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی را خارج از محل‌های تعیین شده، نصب کنند ابتدا به این افراد تذکر داده می‌شود در صورت بی توجهی با همکاری مأموران انتظامی، آثار تبلیغاتی جمع آوری خواهد شد.

وی یادآور شد: در ایام انتخابات حدود ۱۰ نیروی خدمات شهری شهرداری، وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

شهردار فومن تصریح کرد: نامزدها همواره در شعارهای انتخاباتی خود در خصوص آبادانی و زیباسازی شهر سخن می‌گویند، لذا انتظار داریم در عمل نیز به قانون احترام بگذارند و با رعایت حقوق شهروندی و حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۳۰ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 500373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.