قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد/ پرسپولیس به استقلال خورد، فولاد به سپاهان

عصر امروز در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی انجام شد و تیم های حاضر، حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها لیگ برتر فوتبال کشورمان در تعطیلات خود به سر می‌برد و علاقه مندان به به این پدیده جذاب، با استرس خاصی نتایج تیم ملی فوتبال ایران برای راهیابی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دنبال می‌کنند.

در این میان حواس‌ها به سمت مسابقات یورو ۲۰۲۰ که در اروپا برگزار می‌شود هم هست، اما امروز مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران، ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مراسم قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی را در همین محل انجام می‌دهند تا تیم‌ها، حریفان خود را بشناسند.

در این مرحله تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، خیبر خرم آباد، ملوان، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان هشت تیمی هستند که جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دریافت کرده‌اند.

ملوان و خیبر خرم آباد دو تیم لیگ یکی حاضر در این مرحله هستند. خیبری‌ها اولین بار است که شانس حضور در این مرحله را به دست آورده‌اند. قوهای سپید انزلیچی‌هم که همیشه به عنوان گربه سیاه تیم‌های بزرگ در جام حذفی شناخته می‌شوند، این بار با مازیار زارع کاپیتان سابق خودشان به عنوان سرمربی، پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند.

از بین تیم‌هایی که به این مرحله راه یافته‌اند، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ملوان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند. فینال فصل گذشته را هم استقلال تهران و تراکتور تبریز برگزار کردند و پرشورها قهرمان شدند. آنها امسال به آلومینیوم منصوریان در مرحله قبل باختند و کنار رفتند.

حالا طبق قرعه کشی انجام شده، در مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی دیدارهای زیر انجام می‌شود:

پرسپولیس- استقلال

ملوان- خیبر خرم آباد

فولاد خوزستان- سپاهان

گل‌گهر سیرجان - آلومینیوم اراک


لازم به ذکر است تیم‌های سمت راست میزبان هستند.

ضمن اینکه سهیل مهدی مسئول سازمان لیگ در خصوص
تاریخ برگزاری این مسابقات گفت: "مسابقات این مرحله به شکلی برگزار می‌شود که دو تیم در بازی تکراری و در لیگ و در جام حذفی دو هفته پیاپی به مصاف هم نروند."

ضمناً، با توجه به اینکه دیدار بعدی سپاهان در لیگ برتر مقابل فولاد خواهد بود، دیدار دو تیم در جام حذفی با فاصله زمانی بیشتر از یک هفته برگزار خواهد شد.

همچنین، سپاهان در صورت پیروزی برابر فولاد در اهواز، در مرحله نیمه نهایی برابر هر تیمی که قرار بگیرد قطعاً میزبان خواهد بود چون در دو دیدار متوالی مرحله یک چهارم نهایی و یک هشتم نهایی برابر فولاد و خوشه طلایی مهمان بوده است.

کد خبر 500271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متخصص!!! IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    نه دوست من خیبر برای دومین باره که به مراحل بالای جام حذفی می اد که در بار اول در فینال مغلوب همین ملوان شده بود./. لطفا قبل از در اینگونه اطلاع رسانی یه دوری هم در فضای مجازی بزنید تا این جور دشمنانتان!!!ضایع نشن!!!