گوشی‌های سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 در ماه جولای یا آگوست سال جاری عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 اولین گوشی خواهد بود که دوربین سلفی آن در قسمت پایین صفحه نمایش تعبیه شده است. دوربین سلفی این گوشی دارای دو حسگر ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین‌های پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 به صورت عمودی پشت سر یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک فلاش LED نیز آن‌ها را پشتیبانی می‌کند. گوشی ذکر شده در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیگر گوشی تاشوی شرکت سامسونگ گلکسی Z Flip 3 نام دارد، صفحه نمایش ثانویه این گوشی به قدری بزرگ است که کاربران می‌توانند بدون باز کردن گوشی هوشمند خود پیام ارسال شده را بخوانند. یک دوربین دوگانه با دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است، انتظار می‌رود که یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش گوشی قرار بگیرد.

به احتمال بسیار زیاد تا زمان عرضه دو محصول ذکر شده به بازار، اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر خواهد شد. گزارش‌هایی مبنی بر کاهش ۲۰ درصدی گوشی‌های تاشوی جدید شرکت سامسونگ منتشر شده است. در صورتی که قیمت گوشی‌های تاشوی سامسونگ کاهش پیدا کند، مورد استقبال افراد بیشتری قرار خواهد گرفت البته هنوز موضوع کاهش قیمت این مدل گوشی‌های تاشو مورد تأیید شرکت سازنده قرار نگرفته است و در حد یک پیش بینی است.

کد خبر 500195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.