۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مشخصات شیائومی POCO X3 PRO + قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Xiaomi POCO X3 PRO، می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Xiaomi POCO X3 PRO،"میان رده" جدید شرکت شیائومی است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که شیائومی POCO X3 همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات Xiaomi‌ POCO X3 PRO - شیائومی POCO X3 PRO

صفحه نمایش و بدنه شیائومی POCO X3 PRO

شیائومی POCO X3 Pro دارای نمایشگری در ابعاد ۶.۶۷ اینچ است که دارای نمایشگر IPS LCD است؛ نرخ تازه سازی معادل ۱۲۰ هرتز است. رزولوشن این نمایشگر معادل ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است که به کاربران تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش رزولوشن +FHD داراست که تراکم پیکسلی در حدود 395ppi ارائه می‌کند همچنین تصاویری با وضوح و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران می‌گذارد. حداکثر روشنایی نمایشگر POCO‌ X3 Pro در حالت دستی به ۴۵۸ نیت می‌رسد، اما با حالت تنظیم خودکار می‌تواند به ۵۳۴ نیت نیز برسد.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است که به راحتی اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. POCO‌ X3 Pro دارای گواهی IP53 است که مقاومت آن را در برابر گرد و غبار و پاشیده شدن آب تضمین می‌کند.

دوربین شیائومی POCO‌ X3 PRO

شیائومی POCO‌ X3 دارای دوربین چهارگانه است که دوربین اصلی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسل و دوربین عمق دو مگاپیکسل است. دوربین اصلی دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 است که از لنز واید نیز بهره می‌برد همینطور دوربین فوق عریض موجود در POCO X3 Pro دارای کیفیت هشت مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 است و از لنز اولتراواید با زاویه دید ۱۱۹ درجه استفاده می‌کند. همچنین لنز ماکرو و عمق دارای کیفیت دو مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 است.

گوشی شیائومی POCO‌ X3 Pro با دوربین اصلی خود فیلم‌هایی با کیفیت 4K‌ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند همچنین کیفیت ۱۰۸۰ با سرعت ۶۰ فریم و ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم نیز در دسترس کاربران است. لنز فوق عریض این گوشی می‌تواند تنها با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ویدئوها را ثبت کند این در حالی است که دوربین ماکرو حداکثر با کیفیت ۷۲۰ و سرعت ۳۰ فریم در اختیار کاربران برای ضبط ویدئو است.

مشخصات شیائومی POCO X3 PRO + قیمت

سخت افزار شیائومی POCO X3 PRO

از نظر سخت افزاری شیائومی POCO‌ X3 PRO از چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده می‌کند که از پردازنده و گرافیک یکسانی در مقایسه با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند، اما پشتیبانی آن از رم و دوربین گسترده‌تر است. اسنپدراگون ۸۶۰ مبتنی بر فناوری هفت نانومتری TSMC است و که از یک پردازنده هشت هسته‌ای با پیکربندی ۱+۳+۴ استفاده می‌کند.

POCO X3 PRO از نظر حافظه در دو نسخه ۱۲۸/۶ و ۲۵۶/۸ گیگابایت به بازار عرضه شده است.

شبکه‌های ارتباطی شیائومی POCO‌ X3 PRO

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه 5.0، A2DP، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی شیائومی POCO‌ X3 PRO است.

باتری شیائومی POCO‌ X3 PRO

شیائومی POCO X3 PRO دارای باتری با ظرفیت پنج هزار و ۱۶۰ میلی‌آمپر است که با شارژر ۳۳ وات شارژ می‌شود و می‌تواند در کم‌تر از ۵۲ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود. POCO X3 PRO امکان ۳۳ ساعت مکالمه بدون وقفه ۱۷ ساعت وب گردی و ۱۲ ساعت پخش ویدئو را برای کاربران فراهم آورده است.

سیستم عامل شیائومی POCO X3 PRO

شیائومی Poco X3PRO به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند.

مشخصات شیائومی POCO X3 PRO + قیمت

مزایای شیائومی POCO X3 PRO

  • گواهینامه مقاومت IP53
  • صفحه نمایش بزرگ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
  • طول عمر طولانی باتری و شارژ سریع
  • بلندگوهای استریو و صدای بلند
  • عملکرد درجه یک
  • دوربین‌های قابل اعتماد در شب و سلفی خوب
  • کیفیت فیلمبرداری 4K
  • اندروید ۱۱ و پوسته MiUi 12
  • قیمت به صرفه

معایب شیائومی POCO X3 PRO

  • نسبتاً بزرگ و حجیم
  • زمان پاسخ پیکسل صفحه ایده آل نیست

قیمت شیائومی POCO X3 PRO

  • با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی POCO X3 PRO با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود شش میلیون و ۷۶۰ هزار تومان تا هفت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی POCO X3 PRO با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۹۵۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا شیائومی Poco X3PRO بخریم؟

شیائومی POCO X3 PRO در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید سپس ببینید آیا با در دست گرفتن آن مشکلی دارید یا خیر؟ بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

شیائومی POCO X3 PRO با قیمت‌های فوق‌العاده رقابتی به‌فروش می‌رسد در بازه‌های قیمت، به‌سختی می‌توان محصولی پیدا کرد که به‌اندازه‌ POCO X3 PRO قابلیت‌های متنوع را در خود جای دهد. صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی با حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتز، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با عکاسی و فیلم‌برداری 4K مطلوب، شارژ دهی بسیار خوب و عملکرد سریع و روان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آید که این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

کد خبر 500183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.