نامزدهای انتخابات از سیمای شهری محافظت کنند

شهردار کوشک از تعیین ۲۰ نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی خبر داد.

مجید قربانی رنانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بی‌شک یکی از رویدادهای مهم سال‌ جاری برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا است در این راستا برای برای حضور حداکثری و هر چه بهتر مردم شهر کوشک پای صندوق‌های رأی تمامی تابلوهای فرهنگ شهروندی و بیلبوردهای شهری را به زمینه‌سازی برای جذب و حضور حداکثری مردم در انتخابات اختصاص داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات نامزدها یکی از موارد مهم در انتخابات است. در راستای رعایت عدالت همچنین فراهم کردن مکان مناسب جهت معرفی نامزدها در دوره‌های مختلف انتخابات با تعیین نقاطی در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات برای نامزدها فراهم می‌شود.

شهردار کوشک عنوان کرد: نقاط‌ پرتردد جهت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر کوشک در سطح شهر تعیین شده است که مردم شهر بتوانند با دیدگاه‌های نامزدها بهتر آشنا شوند و بتوانند انتخاب اصلح‌ داشته باشند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری شهر، حفظ زیبایی سیما و منظر همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این نقاط تعیین شده است و نامزدها نباید در مکان دیگری نسبت به ارائه تبلیغات خود اقدام کنند.

قربانی رنانی افزود: برابر تبصره ۲ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر همزمان با آغاز تبلیغات نامزدها در نظر بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: نامزدهای این دوره از انتخابات با رعایت قوانین انتخابات همچنین استفاده نکردن از تبلیغات غیرمجاز برای حفظ و زیبایی شهر خود تلاش کرده و در این ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان داشته باشند.

کد خبر 500182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.