بلژیک ۳- روسیه صفر / برد پرگل بلژیک در شب درخشش لوکاکو

تیم ملی بلژیک با پیروزی برابر روسیه به صدر جدول گروه B صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه B یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های بلژیک و روسیه در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر بلژیک به پایان رسید.

گروه B- هفته اول

دیدار تیم‌های بلژیک و روسیه

ورزشگاه: سن پترزبورگ

گل‌ها: روملو لوکاکو (دقایق ۱۰ و ۸۸) و توماس مونیه (دقیقه ۳۴) برای بلژیک

بلژیک: تیبو کورتوآ، فرتونگن (۷۶- فرمائلنبویاتا، آلدرویلد، تورگان هازارد، تیلمانس، دندونکر، کاستانه (۲۷- توماس مونیهدریس مرتنز (۷۲- ادن هازاردروملو لوکاکو و یانیک کاراسکو (۷۷- دنیس پرائت)

سرمربی: روبرتو مارتینز

روسیه: آنتون شونین، یوری ژیرکوف (۴۳- ویاچسلاو کاراوائفگنورگی ژیکیا، آندری سمنوف، ماریو فرناندز، دیمیتری بارینوف (۴۶- ایگور دیویفماگومد اوزدوف، دالر کوژایف (۳۰- دنیس چریشف (۶۳- الکسی میرانچوک))، گولووین، رومان ژوبین (۶۳- ماکسیم موهین) و ژیوبا

سرمربی: استانیسلاو چرچسوف

شرح بازی:

همانطور که انتظار می‌رفت بلژیک از همان ابتدای بازی با در اختیار داشتن توپ و میدان برتری خود را بر روسیه میزبان دیکته کرد. شاگردان مارتینز البته خیلی زود هم در دقیقه ۱۰ روی اشتباه مدافع حریف به گل رسیدند تا در ادامه بازی را با آرامش بیشتری دنبال کنند. حملات بلژیک در نیمه نخست یک بار دیگر هم در دقیقه ۳۴ توسط مونیه به ثمر نشست تا تیم سوم جام جهانی نیمه نخست را با دو گل برتری به پایان برساند.

روسیه که در نیمه نخست قافیه را باخته بود در نیمه دوم هم به گونه‌ای بازی کرد که مشخص بود توانایی باز کردن دروازه بلژیک را ندارد و اکثر نیمه دوم هم با مالکیت و کنترل بازی توسط بلژیک همراه بود. برتری بلژیک در نیمه دوم هم بی ثمر نبود و این روملو لوکاکو بود که روی پاس زیبای مونیه گل سوم بلژیک را در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند.

بلژیک با پیروزی در این دیدار و کسب ۳ امتیاز، صدرنشین گروه B شد و فنلاند دیگر تیم ۳ امتیازی گروه در رده دوم قرار دارد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۰- بلژیک) - اشتباه سمنوف در دفع توپ، توپ را در محوطه جریمه جلوی پای لوکاکو فراهم کرد تا مهاجم فرصت طلب بلژیک خیلی زود تیمش را با یک ضربه بی نقص از درون محوطه جریمه پیش اندازد.

۰-۲ (دقیقه ۳۴- بلژیک) - توپ ارسالی از سمت چپ با دفع ناقص دروازه‌بان روسیه همراه شد و در ادامه این مونیه بود که توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

۰-۳ (دقیقه ۸۸- بلژیک) - پاس در عمق مونیه، لوکاکو را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان روسیه قرار داد و او با ضربه‌ای دقیق برای بار سوم دروازه میزبان را فرو ریخت.

کد خبر 500157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.