برگزاری سمپوزیوم دیپلماسی و حقوق بین‌الملل ورزش

اولین سمپوزیوم بین‌المللی دیپلماسی و حقوق بین‌الملل ورزشی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و با مشارکت دانشگاه‌ها، اساتید و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی سه‌شنبه ۲۵ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین سمپوزیوم بین‌المللی دیپلماسی و حقوق بین‌الملل ورزشی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و با مشارکت دانشگاه‌ها، اساتید و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی سه‌شنبه ۲۵ خردادماه و از ساعت ۳۰/‏۹‬ صبح برگزار می‌شود.

برخی عناوین سخنرانی‌های این سمپوزیوم شامل: مدیریت تشریفات ورزشکاران در رویدادهای بین المللی، قانون جهانی ورزش و حکمرانی بین‌المللی مشروع، پناهندگی ورزشکاران ایرانی چالش‌ها دلایل و راهکارها بر مبنای نظریه کششی رانشی، تحلیل راهبردی دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران، ارکان فراملی حاکمیت ورزشی، دیپلماسی ورزشی ابزاری جهت توسعه و تعمیق روابط بین نیروهای مسلح جهان، ورزش و سیاست خارجی جمهوری اسلامی می‌باشد.

گفتنی است سخنران اصلی این سمپوزیوم سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران است و چندی از اساتید حقوق و علوم ورزشی کشور در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

سخنرانان خارجی این سمپوزیوم استوارت مورای گروه روابط بین‌الملل دانشگاه باند کوئینزلند استرالیا، آدره کاتانئو گروه حقوق و جرم‌شناسی دانشگاه اج هیل انگلستان، بنس گارامولگی متخصص روابط بین‌الملل و دیپلماسی ورزشی و سازمان‌های غیردولتی و رئیس انجمن بین‌المللی بوداپست ورزش مجارستان، جفری آلن پیگمن، مشاور سیاست و استراتژی تحقیق و آموزش آکادمیک ماساچوست ایالات‌ متحده آمریکا و اندرو هانتر مشاور استراتژیک بنیاد میندرو منطقه آدلاید بزرگ ایالات‌ متحده هستند.

لازم ذکر است حضور در این وبینار از طریق لینک سایت (اینجا کلیک کنید) و با استفاده از (نرم‌افزار ادوبی کانکت) برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

کد خبر 500156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.