توسعه اصفهان در سایه وفاق و همدلی مدیریت شهری/استان در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

استاندار اصفهان گفت: توسعه واقعی اصفهان برای رسیدن به جایگاه اصلی این کلانشهر در گرو همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها به خصوص مدیران شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز_ شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ _در آئین افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهرداری اصفهان با قوت و قدرت اجرای پروژه شهید سلیمانی را در مدت زمان ۲۰ ماه و ۲۰ روز به انجام رساند که در این راستا باید از همت و درایت مدیریت شهری قدردانی کنیم.

وی افزود: توسعه واقعی اصفهان برای رسیدن به جایگاه اصلی این کلانشهر در گرو همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها به خصوص مدیران شهری است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید هماهنگی، وحدت، همدلی و هم‌زبانی را در تمام زمینه‌ها داشته باشند، تاکید کرد: استان ما جایگاه واقعی خود را هنوز پیدا نکرده است البته تاکنون مدیران شهری تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و نمایندگان پیگیر مسائل استان هستند، اما باید همت بیشتری برای رفع مسائل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوشایند که امروز شاهد آن هستیم حاصل همراهی‌ها و همکاری‌های مدیران در دستگاه‌های مختلف بوده است، تصریح کرد: در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اصفهان برای چندمین بار رتبه اول کشوری را به دست آورد.

رضایی اظهار امیدواری کرد: همدلی و همراهی‌ها که لازمه توسعه و پیشرفت است در تمام زمینه‌ها استمرار پیدا کند و همه مسئولان قدر خدمت به مردم را بدانند.

وی گفت: همراهی و همدلی وزیر راه و شهرسازی و تمامی افرادی که برای توسعه شهر تلاش می‌کنند ستودنی است، افتتاح این پروژه مقارن با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز هفته کرامت نوید بخش روزهای خوب خواهد بود تا شاهد اتفاقات خوشایندی در شهر و استان باشیم.

کد خبر 500117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.