نصب ۱۷ سازه‌ تبلیغات انتخاباتی در آستارا

شهردار بندرآستارا از آماده سازی و نصب ۱۷ سازه تبلیغات انتخاباتی در معابر اصلی شهر خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری آستارا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی و جلوگیری از بروز نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری تمهیدات مناسبی در نظر گرفته است.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد انتخابات و ابلاغیه فرمانداری شهرستان به شهرداری، ۱۷ سازه موقت تبلیغات انتخاباتی نامزدها در اندازه‌های متفاوت در معابر اصلی این شهر نصب شده است.

شهردار آستارا ادامه داد: مساحت این ۱۷ سازه در مجموع حدود یک هزار مترمربع است و سازه‌ها از جنس داربست و گونی بوده و در بلوار و میادین شهر نصب شده و در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پنج جایگاه میتینگ و سخنرانی نیز در بلوار معاد، میدان شهید رجایی، فلکه گاز، حکیم نظامی غربی و میدان امام حسین (ع) آماده و نصب شده است.

معیتی تاکید کرد: شهرداری برای نظافت و زیباسازی سیما و منظر شهری هزینه‌های فراوانی کرده است و نصب تبلیغات پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز، شهر و شهرداری را متحمل خسارت‌های سنگینی می‌کند.

وی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی درخواست کرد: تا به منظور حفظ و صیانت از اموال عمومی و پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از چسباندن پوستر و تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کرده و پوسترها را روی سازه‌های تبلیغاتی تعیین شده، نصب کنند.

شهردار آستارا خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات ۱۴۰۰، حدود ۹۰ نفر نیروی خدمات شهری در حالت آماده‌باش هستند و وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را در این شهر بر عهده دارند.

به گزارش ایمنا، شهرستان بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۴۰ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.