ماندگاری هوای گرم تا اواخر هفته در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در این هفته شاهد استقرار و تداوم الگوی‌های تابستانه خواهیم بود که تقویت می‌شوند و تا اواخر هفته شاهد هوایی گرم هستیم.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار تا اواخر هفته آینده در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است و گاهی و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، البته وزش باد به ویژه در مناطق غربی برای روز یک‌شنبه نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود.

وی با اشاره به ماندگاری هوای گرم در سطح استان، گفت: در این هفته شاهد استقرار و تداوم الگوی‌های تابستانه خواهیم بود و بر این اساس الگوهای تابستانه تقویت می‌شوند و تا اواخر هفته شاهد هوایی گرم هستیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 500038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.