ایربادز جدید Anker چه زمانی عرضه خواهد شد؟

شرکت Anker ایربادز جدید خود به نام Soundcore Life P3 TWS را در ماه جولای وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که ایربادز Soundcore Life P3 جانشین ایربادز Soundcore Life P2 است که سال گذشته وارد بازار شد. ایربادز بی سیم جدید از فناوری نویز کنسیلینگ فعال (Active Noise Cancellation) پشتیبانی می‌کند و قیمت آن ۱۲۰ دلار ارزیابی شده است که به نظر می‌رسد از دیگر ایربادزهای مجهز به فناوری ANC قیمت کمتری دارد.

ایربادز Soundcore Life P3 به شش میکروفون مجهز شده است تا به بهترین نحو از فناوری نویز کنسیلینگ فعال (ANC) پشتیبانی کند. این محصول دارای حالت‌های Transport ،Indoor و Outdoor با تنظیمات متفاوت برای فناوری ANC است و دارای دو حالت شفافیت صدا است که جریان صداهای مختلف مانند مکالمات یا بوق خودرو را کنترل می‌کند.

علاوه بر این محصول جدید شرکت Anker از یک حالت جدید به نام Find Your Earbuds نیز پشتیبانی می‌کند به طوری که صدایی با شدت بالا تولید می‌کند تا کاربر بتواند ایربادز گم شده خود را آسان‌تر پیدا کند. این مدل ایربادز دارای حالت Sleep و Gaming نیز است، بنابراین هنگام انجام دادن بازی‌های ویدئویی می‌توان به آسانی از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر این ایربادز ذکر شده دارای استاندارد IPX5 است بنابراین در برابر نفوذ آب مقاوم است.

زمانی که حالت نویز کنسلینگ این محصول فعال باشد با هر بار شارژ کردن تقریباً تا هفت ساعت شارژدهی دارد البته با شارژ کردن محصول از طریق کیس ایربادز می‌توان تا ۳۰ ساعت نیز از آن استفاده کرد علاوه بر این، محصول ذکر شده را می‌توان از طریق سیم و با استفاده از پورت USB-C نیز شارژ کرد. با هر ۱۰ دقیقه شارژ سریع این مدل ایربادز می‌توان به مدت دو ساعت از آن استفاده کرد. ایربادز Soundcore Life P3 از دستیار صوتی سیری اپل پشتیبانی می‌کند، انتظار می‌رود که با دستیارهای صوتی شناخته شده دیگر نیز سازگاری داشته باشد.

کد خبر 499963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.