گوشی‌های سری Honor 50  چه ویژگی‌هایی دارند؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت آنر قصد دارد در تاریخ ۱۶ ژوئن گوشی‌های سری Honor 50 خود را معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های هوشمندی که شرکت آنر قصد دارد به زودی از آن‌ها رونمایی کند شامل Honor 50، Honor 50 Pro و Honor 50 SE می‌شود. به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند Honor 50 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی OLED با رزولوشن +FHD است، دوربین سلفی به کار رفته در آن دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی Honor 50 Pro دارای صفحه نمایش بزرگتر ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن +FHD است، یک دوربین سلفی دو گانه که شامل حسگرهای ۳۲ و ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود نیز روی صفحه نمایش این گوشی تعبیه شده است. گوشی Honor 50 دارای ابعاد ۷.۷۸ * ۷۳.۷۶ * ۱۵۹.۹۶ میلی متر و وزن ۱۷۵ گرم است در حالی که گوشی Honor 50 Pro دارای ابعاد ۸.۸۵ * ۷۴.۶۶ * ۱۶۳.۴۶ میلی متر و وزن ۱۸۷ گرم است و هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 778G SoC مجهز شده‌اند.

انرژی مورد نیاز گوشی اصلی با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد در حالی که مدل پرو این گوشی دارای باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. تنها ۲۵ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی Honor 50 Pro به صورت کامل شارژ شود. هر دو گوشی ذکر شده دارای دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

علاوه بر این گوشی Honor 50 SE دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LCD با رزولوشن +FHD است یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی آن تعبیه شده است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 499947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.