کعبی: فوتبال ایران هیچ‌گاه نباید نگران رویارویی با عراق و بحرین باشد

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: بازیکنان ما نشان دادند مقابل بهترین تیم‌های دنیا هم عملکرد خوبی دارند و به نظرم عراق و بحرین را زیاد از حد بزرگ کرده‌ایم و رویارویی با آنان نباید جای نگرانی داشته باشد.

به گزارش ایمنا، حسین کعبی، با اشاره به عملکرد تیم ملی در دو دیدار اخیر برابر هنگ کنگ و عراق، اظهار کرد: در این ۲ بازی عملکرد تیم ملی بد نبود و بازیکنان توانستند با ارائه بازی منطقی و خوب قدرتشان را بر حریفان تحمیل کنند و نتیجه دلخواه را بگیرند.

وی افزود: در بازی با بحرین تیم ملی توانست ابتدا بازی را کنترل کند و سپس به هدفش که باز کردن دروازه حریف بود برسد. این پیروزی قاطع روحیه مضاعفی به تیم ملی داد تا با شرایط خوبی آماده ادامه مسابقات شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که بحرین حریف جدی تری برای تیم ملی ایران است یا عراق تصریح کرد: مشکل ما این است که این ۲ رقیبمان را بیش از حد بزرگ کرده‌ایم. بازیکنان ما در اروپا بازی می‌کنند. این نفرات در جام جهانی مقابل بهترین‌های دنیا عملکرد درخشانی داشتند. رویارویی با بحرین و عراق که جای نگرانی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به فشردگی مسابقات آیا بهتر نیست در بازی با کامبوج از بازیکنان ذخیره استفاده شود، خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات مهم تیم ملی این است که در تیم ما بازیکن اصلی و ذخیره تفاوت چندانی با هم ندارند. نظر سرمربی در این باره ارجعیت دارد چرا که تنها او از شرایط تیمش مطلع است.

کعبی در مورد علت اصلی موفقیت تیم ملی گفت: همدلی بازیکنان عامل اصلی موفقیت تیم ملی است. همه زحمت می کشند و آرزوی هر مربی است که روی نیمکت تیمی که چنین بازیکنانی دارد بنشیند.

کعبی: فوتبال ایران هیچ‌گاه نباید نگران رویارویی با عراق و بحرین باشد

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون دیدارهای دور دوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی را در بحرین پیگیری می‌کند. تیم ایران که ۱۲ امتیاز اندوخته دارد، امشب به مصاف کامبوج خواهد رفت. سه‌شنبه شب نیز آخرین دیدار تیم کشورمان برابر عراق خواهد بود که از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: ایرنا
کد خبر 499855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.