گوشی هوشمند Moto G Stylus 5G وارد بازار آمریکا می‌شود

شرکت موتورولا که اولین مدل گوشی‌های Moto G Stylus خود را در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده بود، اخیرا نسخه ۲۰۲۲ گوشی هوشمند Moto G Stylus را با فناوری ارتباطی 5G معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Moto G Stylus 5G دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است. دوربین سلفی این گوشی که بالای صفحه نمایش سمت چپ به صورت هول پانچ تعبیه شده است، دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است و تنها در یک رنگ به نام Cosmic Emerland وارد بازار خواهد شد.

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکروی پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی هوشمند Moto G Stylus 5G به تراشه اسنپدراگون 480 5G مجهز شده است و به همراه شش گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

انرژی مورد نیاز گوشی جدید شرکت موتورولا از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. گوشی Moto G Stylus 5G از تاریخ ۱۴ ژوئن و با قیمت ۳۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 499637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.