در شرایط نا عادلانه ای قرار داریم

رئیس ستاد انتخاباتی شورای شهر اصلاح طبان اصفهان گفت: در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان از چهره‌های متخصص، جوان و بانوان استفاده شده است؛ در صورتی که لیست‌های انتخاباتی جریان‌های رقیب بر اساس اصل مرد سالاری و غیر تخصصی تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن فائضی شامگاه چهارشنبه -۱۹ خردادماه- در نشست خبری ستاد اصلاح طلبان اصفهان اظهار کرد: اصلاح طلبان در این انتخابات در شرایط نا عادلانه‌ای قرار دارند؛ در حالی که چند روزی تا انتخابات باقی مانده، اصلاح تازه به لیست واحدی دست یافتند. در صورتی که جریان رقیب از مدت‌ها پیش تبلیغات انتخاباتی خود در سطح شهر را شروع کرده‌اند که اقدامی غیر قانونی است.

وی افزود: در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان از چهره‌های متخصص، جوان و بانوان استفاده شده است؛ در صورتی که لیست‌های انتخاباتی جریان‌های رقیب بر اساس اصل مرد سالاری و غیر تخصصی تنظیم شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای شهر اصلاح‌طبان اصفهان ادامه داد: رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان بر مبنای شهری برای همه مردم است؛ علیرغم اینکه جریان رقیب فضای شهری را برای تبلیغات در دست گرفته، اما مجموعه مدیریت شهری طی چهار سال گذشته با نگاه انسان محور، دستاوردهای متعددی را در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی رغم زده است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم تبلیغات زود هنگام جریان رقیب در سطح شهر، از آنها در تبلیغات شهری عقب نیستیم. از دهم اردیبهشت اصلاح طلبان اصفهان در مکانی استیجاری با تجهیزات و امکاناتی حداقلی شروع به فعالیت کردند که این موضوع نشان دهنده سلامت و مظلومیت اصلاح طلبان است.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای شهر اصلاح طلبان اصفهان تاکید کرد: اصلاح طلبان با شعار «تنها برای مردم» به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ورود کردند و از مردم انتظار می‌رود با حضور حداکثری افراد شایسته را برگزینند.

فائضی افزود: جریان‌های رقیب در تبلیغات خود شعارهایی را مطرح می‌کند که انگار تا به امروز در مدیریت شهری اصفهان حضور نداشته‌اند؛ در صورتی که بیش از ١٤ سال در مدیریت شهر حضور داشتند و دستاورد قابل توجهی را هم رغم نزدند. این شعارها فرار رو به جلو است؛ زیرا اگر طی ١٤ سال مدیریت شهری جریان رقیب آینده‌نگری انجام می‌داد، اصفهان امروز پویا و سر زنده بود.

کد خبر 499579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.