اجرای طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس (ع) در بجنورد

شهردار بجنورد گفت: اجرای پروژه توسعه حرم امامزاده سید عباس (ع) به درآمدزایی منطقه و توسعه گردشگر مذهبی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم گام‌های اولیه را در تحقق آن برداریم.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی در جلسه طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس (ع) بیان اینکه اجرای این طرح مورد تاکید استاندار است، اظهار کرد: هم اکنون باید پیش نیازهای اولیه در تملک اراضی را در دستور کار قرار بدهیم و اجرای پروژه جذابیت‌های خود را داشته باشد تا در دوران مدیریت‌های بعدی شهر نیز به عنوان اولویت اجرایی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه به درآمدزایی منطقه و توسعه گردشگر مذهبی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم گام‌های اولیه را در تحقق آن برداریم.

در ادامه این جلسه نیز معاون شهرسازی شهرداری بجنورد گفت: با توجه به بار ترافیکی موجود این طرح انجام شده که اثرات اجرای طرح در قبال ایجاد تغییراتی که درمکان اجرا می‌شود باید بررسی شود و مطالعات ترافیکی نیز ضمیمه کار باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم

در پایان «حمیدی» معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد، تصریح کرد: تطابق طراحی نقشه با وضعیت توپوگرافی شهر را الزامی است و در صورت نبود تطابق در اجرا به مشکل خواهیم خورد و باید میزان خطا در اجرا را کاهش بدهیم تا بتوانیم هرچه زودتر این طرح را به پایان برسانیم و در اختیار افراد قرار بدهیم.

کد خبر 499394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.