بهره برداری از سالن‌ های بدنسازی مجموعه ورزشی غدیر شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در یکسال گذشته عملیات بازسازی سالن‌های استخر مجموعه ورزشی غدیر آغاز شد که فردا _پنجشنبه ۲۰ خرداد۱۴۰۰_ به بهره برداری می‌رسد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای بازسازی کامل استخر مجموعه ورزشی غدیر ۴۷ میلیارد ریال هزینه شد که روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه سال جاری با حضور شهردار اصفهان، مدیران ورزش استان و پیشکسوتان ورزش افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از وظایف شهرداری تقویت و توسعه ورزش همگانی بوده و مجموعه ورزشی باغ غدیر متعلق به شهرداری اصفهان است از هر حیث ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده ورزش شهروندان را فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مجموعه ورزشی غدیر مجموعه‌ای منحصر به فرد و دارای دو استخر مجزا برای آقایان و بانوان است.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن پارکینگ در کنار مجموعه، زمین چمن مصنوعی، زمین هارد کورت تنیس، والیبال و بسکتبال و استخرهای مجهز مجموعه‌ای بی نظیر در مجموعه باغ غدیر ایجاد شده و سالن‌های بدنسازی مجموعه ورزشی غدیر شهرداری اصفهان فردا به بهره برداری می‌رسد.

مجیری خاطرنشان کرد: دو سالن بدنسازی برای آقایان و بانوان ایجاد شده که سالن ویژه آقایان ۷۵۰ مترمربع از مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات ورزشی در آن استفاده شده است همچنین سالنی با مساحت ۴۴۰ مترمربع ویژه بانوان اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: طی یکسال گذشته عملیات بازسازی سالن‌های استخر مجموعه ورزشی غدیر آغاز شد که روز پنجشنبه جهت استفاده مردم اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فرصتی برای بازسازی مجموعه ورزشی غدیر به وجود آمد تا بازسازی کامل به ویژه در بخش تأسیسات این مجموعه ورزشی رخ دهد.

کد خبر 499377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.